خبرگزاری کار ایران

آتاناسیویچ: تیم ایران بسیار قدرتمند است/ لحظه‌ای در زمین آرامش نداشتیم

بازیکن تیم ملی والیبال صربستان گفت: تیم ایران بسیار قدرتمند است و ما مقابل این تیم لحظه‌ای در زمین آرامش نداشتیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، الکساندر آتاناسیویچ، قطر پاسور تیم ملی صربستان که در بازی مقابل ایران به میدان نرفت، اظهار داشت: نتیجه بازی به نفع صربستان تمام شد. بازی شروع خوبی داشت، ولی ایران را در ست دوم دست‌کم گرفتیم.

وی با بیان اینکه تیم ایران بازی بسیار خوبی را در ست دوم به نمایش گذاشت، افزود: ناگفته نماند که تیم ایران بسیار قدرتمند است و ما لحظه‌ای در زمین آرامش نداشتیم. هر بردی که کسب می‌کنیم قوت قلبی برای صربستان می‌شود و برای راهیابی به فینال رقابت‌ها امیدوارکننده است.

ملی‌پوش والیبال صربستان درباره دیدار با ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران گفت: به یقین بازی در تهران برای صربستان دشوارتر از اینجا خواهد بود. یادم نمی‌آید چه زمانی بود، اما با تیم ایران دو بار پیش از این بازی کرده بودیم که یکی را باختیم و دیگری را بردیم. برای هر دو تیم پیروزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تأکید کرد: چیزی که برای ما اهمیت دارد، ارائه یک بازی خوب است. مهم نیست برابر چه تیمی باشد، باید فقط خوب بازی کنیم. البته تیم صربستان شایسته کسب نتیجه نیز هست. به‌هر حال باید منتظر بود و دید که چه خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۸۴۴۵۶