خبرگزاری کار ایران

مسعود اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با ایلنا:

افتخار شاگردی خادم را دارم/ قدرت کشتی ایران را به رقیبان دیکته کردیم

اسماعیل‌پور می‌گوید: مربیگری رسول خادم به نوعی است که جزئی‌ترین نکات کشتی را در بهترین زمان ممکن به ما گوشزد می‌کند.

مسعود اسماعیل‌پور، عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران درباره کیفیت مسابقات جام جهانی در آمریکا به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: مسابقات خیلی سنگینی بود. در هشت دوره‌ای که در رقابت‌های جام‌جهانی شرکت کرده‌ام این دوره با دوره‌های قبل تفاوت زیادی داشت. همه تیم‌ها برای محک زدن کشتی‌گیران خود آمده بودند و اینکه برای المپیک بتوانند به ترکیب نهایی خود دست پیدا کنند.

او ادامه می‌دهد: دیدارهای ما با آذربایجان، آمریکا و روسیه بسیار نزدیک و حساس بود. باید توجه داشت که آمریکا با تمام قدرت آمده بود تا ایران را شکست دهد و همچنین روسیه، ولی ما نشان دادیم که می‌توانیم کشتی خود را به آنها دیکته کنیم و در زمانی که از نظر نتیجه با آمریکا برابر شدیم باز هم این ایران بود که به دلیل داشتن امتیاز عالی حسن یزدانی به فینال رفت. با گرفتن کشتی‌های هجومی روسیه را هم شکست دادیم و توانستیم با جام قهرمانی به کشور بازگردیم.

اسماعیل‌پور با اشاره به عملکرد کادرفنی می‌گوید: با نتایجی که کسب می‌کنیم عملکرد کادر فنی هم مشخص می‌شود. حضور خادم کنار تشک برای همه ملی‌پوشان قوت قلب است. من افتخار شاگردی رسول خادم را دارم و می‌خواهم با راهنمایی‌های او به بهترین مقام‌ها در کشتی دست‌ پیدا کنم. مربیگری او به نوعی است که جزئی‌ترین نکات را در بهترین زمان ممکن به ما گوشزد می‌کند، یکی از دلایل پیشرفت کشتی ایران همین موضوع است.

 

کد خبر : ۳۸۱۱۶۹