خبرگزاری کار ایران

تورنمنت بین‌المللی یونان – G۱

علیزاده و خدابخشی قهرمان شدند

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۷۶۳

دو تکواندوکار ملی‌پوش ایران در تورنمنت بین‌المللی یونان موفق به کسب مدال طلا شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دومین روز از ششمین دوره تورنمنت بین‌المللی یونان (G1) از صبح امروز (شنبه) با مبارزات 181 تکواندوکار در رده سنی بزرگسالان به میزبانی شهر «تسالونیکی» یونان در حال برگزاری است که تکواندوکار وزن ششمی کشورمان توانست مدال طلای این دوره از رقابت ها را بدست آورد.

مهدی خدابخشی برای کسب سکوی نخست وزن 80- کیلوگرم، پس از یکدور استراحت، ابتدا «اپوستالوس تلیکاستوگلو» از یونان را 9 بر 6 برد و سپس با غلبه بر «انتون کوتکوف» از روسیه (5-4) به فینال راه یافت.

او در مرحله پایانی به مصاف «پیوتر پازینسکی» از لهستان قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر برنده شد و بر سکوی نخست این رقابت ها ایستاد.

در بخش بانوان نیز کیمیا علیزاده ابتدا به مصاف «گابریلا داجنوس» از لهستان رفت که توانست با نتیجه 7 بر یک برنده شود، سپس رو در روی نماینده قدرتمند مصر قرار گرفت که در این دیدار نیز با نتیجه 7 بر 2 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

«هدایا ملک» مصری هم‌اکنون نفر سوم رنکینگ المپیکی است و سهمیه بازی های المپیک ریو را در اختیار دارد. مدال طلای مسابقات قهرمانی آفریقا و مدال طلای فینال گرندپری از مهمترین عناوین چند ماه اخیر این بازیکن است.

علیزاده در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها نیز با نتیجه 7 بر یک «آیریش جوویک» از صربستان را از پیش رو برداشت و در فینال این رقابت ها نیز یکی دیگر از حریفانش در المپیک ریو یعنی «نیکیتا گلاسنوویک» از سوئد را پیش رو داشت که نماینده سوئد از مبارزه با علیزاده انصراف داد و کیمیا به مدال طلا رسید.

هدایت تیم ملی کشورمان برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است.

تورنمنت بین‌المللی یونان G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز برای رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز