خبرگزاری کار ایران

وحید هاشمیان پرسپولیس را تهدید به شکایت کرد

وحید هاشمیان گفت: واقعیت این است که از اصل قرارداد من پنج سال می‌گذرد و من تا به امروز خیلی صبر کردم و همیشه با احترام پیش رفتم.

به گزارش ایلنا، وحید هاشمیان پرسپولیس را برای گرفتن طلبش تهدید به شکایت به فیفا کرد. هاشمیان که در این چند سال تلاش کرده بود بدون جنجال ومسالمت‌آمیز مشکلش را حل کند به نتیجه‌ای نرسیده است. او در این مورد گفت:«ان‌شاءالله به زودی از طریق مراجع قانونی داخل کشور موضوع طلبم از باشگاه پرسپولیس را پیگیری خواهم کرد. قطعا سعی می‌کنم شکایتم را از داخل کشور پیگیری کنم و تمام راه‌های دوستانه را پی می‌گیرم تا طلبم از باشگاه پرسپولیس وصول شود اما اگر به خاطر پارتی بازی در ایران به نتیجه نرسم از خارج از ایران موضوع شکایتم را پیگیری می‌کنم. واقعیت این است که از اصل قرارداد من پنج سال می‌گذرد و من تا به امروز خیلی صبر کردم و همیشه با احترام پیش رفتم. یادم می‌آید یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس به آقای حسن‌زاده گفته بود وحید هاشمیان نه تنها از باشگاه پرسپولیس طلبی ندارد بلکه به باشگاه بدهکار است. همین موضوع باعث ناراحتی من شد که من از باشگاه شکایت کنم. من با این صحبت‌ها مجبور شدم از باشگاه شکایت کنم.

من اجازه ندارم نام این مدیرعامل را مطرح کنم. اما باید بگویم بابت پولی که دریافت نکرده‌ام مالیات هم پرداخت کرده‌ام و باز هم من را به باشگاه بدهکار کرده‌اند. من شکایت کردم و کمیته انضباطی رای به سود من داد. در ادامه باشگاه پرسپولیس اعتراض کرد و باز هم کمیته استیناف به سود من رای صادر کرد. بارها فدراسیون فوتبال و آقای اسدی و همین طور آقای نبی نامه‌ای دادند که طلب من پرداخت شود اما این اتفاق رخ نداد. نماینده من دو بار در حضور آقای تاج و حسنی‌خو جلسه‌ای را با آقای طاهری برگزار کردند اما طاهری بعد از این مذاکرات در مصاحبه‌ای گفت که من هیچ گونه صحبتی با وحید هاشمیان نکرده‌ام. وحید هاشمیان طلبکار است و مثل بقیه طلبکاران مجبور است با باشگاه کنار بیاید.  من از این حرف‌ها خیلی ناراحت شدم. حال اگر از داخل ایران شکایتم به جایی نرسد از خارج از ایران شکایتم را پیگیری می‌کنم. فقط به خاطر صحبت‌های نادرستی که مطرح شده می‌خواهم این کار را بکنم.  دیگر صحبتی درباره شکایتم نمی‌کنم تا این مسئله به نتیجه برسد.»

 

کد خبر : ۳۷۹۳۳۹