خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس:

انصاری با نظر برانکو جذب شد/با حسینی و امیری توافق شفاهی داشته‌ایم

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می‌گوید ساسان انصاری طبق نظر برانکو جذب شده است.

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیوستن ساسان انصاری به این تیم و اینکه آیا این بازیکن در لیست برانکو بوده است یا خیر گفت: ساسان انصاری یکی از بازیکنان مدنظر آقای برانکو بود که نامش در لیست بود و کاملاً‌ طبق درخواست سرمربی این بازیکن جذب شد. اصلاً باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه با بازیکنانی که خارج از لیست برانکو هستند مذاکره‌ای نداشته و انتشار اخباری مبنی بر اینکه بازیکنی مثل انصاری بدون تایید سرمربی جذب شده، فقط شیطنت عده‌ای خاص است که منافعشان با برنامه‌ریزی‌های باشگاه به خطر افتاده است.

او در ادامه راجع به بحث انتقال سید جلال حسینی و وحید امیری به پرسیپولیس نیز تصریح کرد: در این خصوص تا پایان اردوی تیم ملی باید صبر کرد و الان نمی‌توانم چیزی در مورد حضور یا عدم حضور این دو بازیکن در پرسپولیس بگویم.

وی در واکنش به توافق باشگاه پرسپولیس با این دو بازیکن فصل گذشته نفت تهران عنوان کرد: با هردوی این بازیکن‌ها توافق شفاهی داشته‌ایم. اما تا وقتی که این توافق به صورت مکتوب درنیاید نمی‌شود گفت چیزی قطعی شده است. بعد از پایان اردوی تیم ملی قرار است مذاکرات نهایی انجام شود و تا آن زمان باید صبر کرد.

خمارلو در پایان راجع به آخرین وضعیت مهدی طارمی و اخبار منتشر شده مبنی بر ماندن او در پرسپولیس نیز گفت: این خبرها صحت ندارد و از نظر ما طارمی از پرسپولیس جدا شده است.

 

کد خبر : ۳۷۷۷۶۴