خبرگزاری کار ایران

استقلال 29 ساله شد؟

آیا میانگین سنی آبی‌های پایتخت با حضور منصوریان به عنوان سرمربی افزایش زیادی خواهد داشت؟

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از اتفاقاتی که فصل گذشته پرویز مظلومی و مجید صالح به آن افتخار می‌کردند و یکی از کارهای بنیادی شان در استقلال می‌دانستند پایین‌ آوردن میانیگین سنی این تیم و بازی دادن به جوان‌هایی بود که شاید خیلی از آن‌ها حتی در لیگ برتر بازی نکرده بودند. کادر فنی سابق استقلال اعتقاد داشت که شاید آنها در این فصل نتیجه نگرفته‌اند اما بازیکنان خوبی برای کادرفنی بعدی آماده کرده‌اند که به راحتی می‌تواند از آنها استفاده کند.در همین حال نگاهی بیندازیم به ترکیب احتمالی استقلال برای فصل آینده. اگر چه ترکیب این تیم هنوز به صورت قطعی مشخص نشده اما نگاهی به ترکیب احتمالی نشان می‌دهد که میانگین سنی فعلی این تیم بیشتر از فصل گذشته خواهد بود.

ترکیب احتمالی زیر به همراه سن بازیکنان را در عکس زیر می بینید. میانگین سنی این تیم با حضور بازیکنان فعلی 28.9 سال یعنی تقریبا 29 سال است. اگر جباری را هم به این لیست اضافه کنیم این میانگین به بالای 29 هم می‌رسد.

sen1یعنی منصوریان که همیشه به استفاده از بازیکنان جوان معروف بوده قصد دارد که در استقلال تغییر رویه داده و با استفاده از بازیکنان باتجربه و امتحان پس‌داده کارش را در این تیم شروع کند. این که آیا این تغییر رویه جواب خواهد داد یا نه را گذشت زمان مشخص خواهد کرد.

 

کد خبر : ۳۷۷۷۰۵