خبرگزاری کار ایران

اعضای هیات مدیره باید دسته جمعی استعفا بدهند

فکری:‌ منصوریان هم با این شرایط موفق نمی‌شود

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است بهترین کار هیات مدیره بعد از انتخاب منصوریان، استعفای خودشان است.

محمود فکری، پیشکسوت سابق استقلال در مورد انتخاب علی منصوریان به عنوان سرمربی استقلال به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: منصوریان کارنامه موفقی دارد و بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال است. اما با این حال موفقیت منصوریان هم به تنهایی امکان پذیر نیست و تمام مجموعه استقلال باید به او کمک کند.

او ادامه داد: منصوریان فرصت مناسبی برای یارگیری دارد و هیات مدیره استقلال باید به او در یارگیری، برگزاری اردو، تامین بودجه و برگزاری تمرینات مناسب کمک کند تا او بتواند نتایج خوبی برای تیم کسب کند.

باشگاه استقلال حاشیه‌های بیشتری نسبت به نفت تهران دارد، آیا منصوریان می‌تواند با این شرایط  در این تیم موفق عمل کند؟ فکری در پاسخ به این سوال گفت: منصوریان از خانواده استقلال است و حواشی استقلال را به خوبی می‌شناسد و من فکر نمی‌کنم او از این نظر مشکلی داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه  استقلال در مورد اعضای هیات مدیره این باشگاه نیز عنوان کرد:‌ بهترین کار هیات مدیره بعد از انتخاب منصوریان استعفای دسته جمعی خودشان است. منصوریان هم با این هیات مدیره موفق نمی‌شود. اصلا شاید این سیاست هیات مدیره است که او را آورده‌اند تا در استقلال خراب شود!

او در مورد صحبت‌های مسعود معینی علیه مقداد نجف‌نژاد نیز گفت: یکی از کسانی که باید از استقلال برود خود مسعود معینی است. اتفاقا مقداد نجف نژاد از جمله کسانی بود که خیلی خوب در استقلال کار کرد، متاسفانه آقایان با هر کسی که خوب کار می‌کند مخالفند. باز هم می‌گویم بهترین کار هیات مدیره استعفای دسته جمعی آن‌هاست.

 

کد خبر : ۳۷۶۹۳۴