خبرگزاری کار ایران

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با ایلنا:

امیدواریم آخرین معاینه نواب‌شلال با خبر خوش همراه باشد/ علی حسینی در آینده می‌تواند مدال‌آفرین باشد

انوشیروانی می‌گوید هنوز امیدواریم تا آخرین معاینه نواب‌شلال توسط پزشکان با خبر بازگشت او به میادین همراه باشد.

سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در خصوص مصدومیت نواب نصیرشلال به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: با توجه به خبر ناراحت کننده مصدومیت این وزنه‌بردار ارزنده و دور بودن او از میادین المپیک و بین‌المللی هنوز امید داریم تا آخرین معاینه پزشکان برای جواب دادن قطعی در خصوص مصدومیت نواب شلال با خبر بازگشت او به میادین همراه باشد. نواب‌شلال از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده و به نظرم به مسابقات جام فجر هم نمی‌رسد. در صورتی که پزشکان نظر به ادامه کار او بدهند در جام فجر وزنه‌های سبکی خواهد زد تا همچنان برای حضور او در المپیک امیدوار باشیم.

او در مورد برگزاری اردوی تیم ملی در اردبیل می‌گوید: در اردبیل اردوی خوبی برگزار کردیم که آمادگی ملی پوشان را برای شرکت در جام فجر بیشتر کرد و همه به خوبی تمرین کردند. در اردوی اردبیل برای برخی از وزنه‌برداران مصدومیت‌های جزیی پیش آمد که برطرف شد و به جز نواب‌شلال سایر وزنه برداران برای شرکت در جام فجر مشکلی ندارند.

انوشیروانی ادامه می‌دهد: با توجه به اینکه جام فجر جزو مسابقات گزینشی المپیک محسوب می‌شود موفقیت در آن برای ما اهمیت بسیار دارد و می‌خواهیم با بهترین نتیجه آن را به پایان برسانیم. همه مسئولان فدراسیون در تلاش‌اند تا این مسابقات بین‌المللی در بهترین شرایط برگزار شود.

سرمربی تیم ملی بازگشت علی حسینی به میادین را مسرت‌بخش توصیف می‌کند و می‌گوید: از خبر کاهش مدت زمان محرومیت علی حسینی همه جامعه وزنه‌برداری ایران خوشحال شدند. با توجه به اینکه محرومیت او بعد از مسابقات جهانی به پایان می‌رسد، ولی او در مسابقات آینده می‌تواند برای ایران مدال‌های با ارزشی کسب کند.

 

 

کد خبر : ۳۷۵۵۸۹