خبرگزاری کار ایران

شرایط بدنی تیم خوب نیست

گل‌محمدی: مهم این است که در فینال پیروز شویم/اوضاع خوبی نداریم

سرمربی ذوب‌آهن گفت: خوشحال هستیم که در شهر حماسه ساز و قهرمان پرور خرمشهر هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، خوشحال هستیم که در خرمشهر، این شهر قهرمان پرور حضور داریم. امیدوارم امشب شاهد یک بازی خوب باشیم. بازی فینال در پیش است و چیزی که اهمیت دارد برنده شدن‌مان است. باتوجه به اینکه در لیگ قهرمانان آسیا بودیم و بازی سنگینی پشت سر گذاشتیم، شاید از نظر بدنی شرایط خوبی نداشته باشیم و به همین دلیل در تمرینات فرصت انجام کار تاکتیکی نداشتیم. البته انگیزه داریم که قهرمان شویم و با تمام وجود برای کسب جام تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: با تیم خوب استقلال بازی داریم که در این فصل نتایج خوبی در لیگ کسب کرد و آنها قابلیت قهرمانی دارند. همه چیز به شرایط بازی بازمی‌گردد و اینکه نهایت چه تیمی قهرمان می‌شود. تیمی که بتواند در طول بازی خوب عمل کرده، موقعیت به حریف ندهد و شرایط بهتری داشته باشد جام را کسب خواهد کرد.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اینکه استقلال در جنوب کشور تماشاگران زیادی دارد و آیا این مسئله باعث نمی‌شود ذوب‌آهن احساس میهمانی کند، خاطرنشان کرد: همانطور که شما گفتید این اتفاق رخ می‌دهد و باتوجه به دوری راه اصفهان، هواداران ما کم خواهند بود. اگر بازی جای دیگری برگزار می‌شد، تماشاگران ما می‌آمدند اما فکر کنم ما امروز تماشاگر زیادی نداریم و میهمان هستیم.

گل‌محمدی در خصوص غیبت برخی بازیکنان استقلال و اینکه آیا این مسئله به ذوب‌آهن کمک می‌کند یا نه، گفت: آنها شهباززاده و خسرو حیدری را ندارند، ما هم هاشم بیک زاده و احسان پهلوان را نداریم. وضعیت رجب‌زاده هم مشخص نیست و در مجموع ما شرایط خوبی نداریم. سعی می‌کنیم از نظر روحی و روانی روی بچه‌ها کار کنیم. از برنامه ریزی این بازی ناراحت هستیم و انتظار داشتیم وقتی دو تیم خوب به فینال آمدند برنامه بهتری انجام می‌شد. برگزاری فینال جام حذفی در این تاریخ مشخص بود و کی‌روش هم موضع خود را اعلام کرده بود که از این دو تیم بازیکنی دعوت نخواهد کرد، اما مسئولان گفتند بازی فیفادی است. اگر اینطور بود چرا از قبل پیش‌بینی نکرده بودند؟ این مسئله برای ما قابل قبول نیست و یک مسئله هم مربوط به کمیته انضباطی بود که اتفاق افتاد (اشاره به محرومیت مهدی رحمتی). البته باید این مسائل را فراموش کنیم، چون بازی 11 مقابل 11 است و مطمئن باشید تا آخرین لحظه برای کسب جام می‌جنگیم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر قهرمان نشود ناکامی را گردن سازمان لیگ و فدراسیون می‌اندازد، اظهار داشت: به هر حال این مسائل بی تاثیر نیست.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره وضعیت زمین ورزشگاه خرمشهر گفت: این زمین برای استقلال و ذوب‌آهن مناسب نیست، اما دوستان و آقای فتاحی قول دادند تا بعد از ظهر زمین را آماده کنند. یک تشکر هم باید از دوستان‌مان در خرمشهر داشته باشم که برای برگزاری این مسابقه زحمت کشیدند. باعث افتخار است که در این شهرستان بازی می‌کنیم.

 

کد خبر : ۳۷۵۵۵۹