خبرگزاری کار ایران

انگیزه بالایی دارم

علیزاده: می‌خواهم پنجمین مدالم المپیکی باشد

علیزاده می‌گوید تاکنون توانسته‌ام چهار مدال با ارزش کسب کنم و می‌خواهم پنجمین مدالم، مدال المپیک باشد.

کیمیا علیزاده، نماینده بانوان تکواندوی ایران در المپیک در خصوص تمرینات خود به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: با توجه به اینکه 82 روز به آغاز مسابقات المپیک زمان باقی مانده تمرینات خودم را زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهم. به خودم این قول را داده‌ام تا هر روز به عنوان یک قهرمان المپیک تمرین کنم و امیدوارم سر قول خود بمانم و در المپیک هم نتایج خوبی کسب کنم. انگیزه من برای کسب مدال در المپیک خیلی بالا است. تاکنون توانسته‌ام چهار مدال با ارزش کسب کنم و می‌خواهم پنجمین مدالم، مدال المپیک باشد.

او در خصوص انتظار مردم برای کسب اولین مدال بانوان ایران در المپیک ادامه می‌دهد: انتظارات مردم برای اینکه من در المپیک مدال بگیرم خیلی بالا است و این مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند. هیچ کس در المپیک برای باخت نمی‌آید و همه برای کسب مدال خواهند آمد. از این رو مسابقات سختی را پیش رو خواهم داشت. من در این راه از همه چیز گذشتم، از درس و آینده تحصیلی و همچنین سلامتی و به همین دلیل همه تلاشم را برای کسب مدال خواهم کرد. هیچ چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی امیدوارم با مدال به کشور بازگردم.

علیزاده خاطرنشان می‌کند: برای نتیجه گرفتن در المپیک از آمادگی جسمی لازم برخوردارم و تنها چیزی که بسیار مهم است آمادگی روحی است. کادر فنی در راه رسیدن به آرامش روحی به من کمک بسیاری خواهد کرد. خوشحالم که فدراسیون هم به تصمیم من اهمیت داد و مربی قدیمی من را به اردوی تیم ملی آورد تا در کنار او تمرین کنم.

بانوی المپیکی ایران در خصوص مصدومیت پیش آمده می‌گوید: نزدیک به دو هفته استراحت کردم و فیزیوتراپی انجام دادم. پس از آن به تمرینات بازگشتم و همانند گذشته به تلاش خود ادامه می‌دهم. حریفان تمرینی که در اردو حضور دارند هم از قهرمانان تکواندوی ایران محسوب می‌شوند و به بالا بردن آمادگی من کمک زیادی می‌کنند.

 

کد خبر : ۳۷۵۱۳۷