خبرگزاری کار ایران

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا - لائوس

صعود نمایندگان ایران به جمع هشت تیم برتر

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران با شکست حریفان خود به جمع هشت تیم برتر رقابت های قهرمانی جوانان آسیا راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نخستین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی جوانان زیر 18 سال آسیا و انتخابی جهان از روز گذشته (جمعه) در شهر وینتاین لائوس آغاز شده است.

تیم ملی والیبال ساحلی یک جوانان ایران (محمدرضا حضرت پور – سالار غنی‌دل) در دور مقدماتی با تیم‌های هنک کنگ یک و لائوس چهار همگروه بود و با شکست این تیم‌ها به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کرد.

این تیم در مرحله حذفی موفق به شکست استرالیا با امتیازهای 21 بر 10 و 21 بر 11 شد تا به جمع هشت تیم برتر مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جوانان آسیا راه یابد. تیم ملی والیبال ساحلی یک جوانان ایران در این مرحله به مصاف نیوزلند می رود.

تیم ملی دوم والیبال ساحلی جوانان ایران نیز ( علیرضا آقاجانی – علی شهبازی) در دور مقدماتی موفق به شکست چین یک و لائوس سه شد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد. این تیم در مرحله نخست حذفی تیمی از کشور میزبان (لائوس) را با امتیازهای 21 بر 9 و 21 بر 12 شکست داد و راهی مرحله بعد شد تا با نماینده استرالیا در این مرحله روبرو شود.

مازیار هوشمند به عنوان سرمربی هدایت تیم‌های ملی والیبال ساحلی جوانان ایران را در این رقابت‌ها برعهده دارد. چهار تیم برتر این رقابت ها مجوز حضور در نخستین دوره رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی جوانان زیر 19 سال جهان را به دست می‌آورند.

 

کد خبر : ۳۷۳۱۲۵