خبرگزاری کار ایران

ایلنا بررسی می‌کند؛

همه تردیدهای ویسی برای رفتن به اصفهان

با وجود مصاحبه‌های ویسی مبنی بر تمایلش برای رفتن به سپاهان روشن است که او به راحتی هم نمی‌تواند چنین تصمیمی اتخاذ کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عبدالله ویسی در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرده که اگر توقعاتش در استقلال خوزستان برآورده نشود به سپاهان خواهد رفت. مصاحبه‌ای که بیشتر حکم یک اولتیماتوم را دارد تا یک تصمیم واقعی. ویسی برای رفتن به سپاهان ترس و تردیدهای زیادی دارد که می‌تواند مسولان تیم استقلال خوزستان را به ماندنش امیدوار کند.

1- مهم‌ترین تردید ویسی برای رفتن به سپاهان،محرم نویدکیا است. نویدکیا در یکی دو سال اخیر برای هر مربی که به اصفهان رفته مشکل‌ساز بوده و زاغی‌نژاد در آخرین مصاحبه‌اش افشا کرده که این بازیکن با تمام مربیانی که به این تیم رفته‌اند، مخالف بوده است. ویسی که پیش از این در پیکان نشان داد علاقه زیادی به کارکردن با ستاره‌ها ندارد مطمئنا نمی‌تواند از پس محرم نویدکیا بربیاید و کاپیتان زردها بزرگترین تردید این مربی جوان برای رفتن به اصفهان است.

2- احساس دین به مدیران، بازیکنان و مردم اهواز؛ درست است که ویسی بارها اعلام کرده فوتبالش را مدیون مکتب سپاهان است اما مطمئنا تعصب او به زادگاهش و مدیرانی که سه سال پای او ایستادند بیشتر است. او اگر بخواهد خوزستان را رها کند و به اصفهان برود باید مقابل هواداران میلیونی اهوازی قرار بگیرد و پاسخگوی آنها باشد. تصمیمی که شاید هیچ‌گاه از نظر هواداران بخشودنی نباشد.

3- حضور در آسیا اتفاق بزرگی است که مطمئنا یک مربی جوان مثل ویسی را وسوسه می‌کند؛ این که بتواند حضور در میان برترین‌های آسیا را تجربه کند اتفاق کمی نیست که سرمربی استقلال خوزستان بخواهد به راحتی از آن بگذرد. اتفاقی که مشخص نیست بار دیگر چه زمانی وچند سال بعد برایش بیفتد.

این سه دلیل مانع رفتن ویسی به سپاهان خواهد بود. آیا او از این موانع عبور می‌کند و به اصفهان می‌رسد یا اینکه یکسال دیگر را هم در خوزستان می‌‌گذراند.

 

کد خبر : ۳۷۱۷۵۵