خبرگزاری کار ایران

مهرداد کفشگری:

24 اردیبهشت از جایگاه 24، پرسپولیس را تشویق می‌کنم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به این مصدومیت، نمی‌توانم برای بازی در اختیار کادر فنی باشم ولی 24 اردیبهشت به یاد هادی عزیز به جایگاه شماره 24 می‌روم و اگر لازم باشد به خاطر پرسپولیس شیپور به دست می‌گیرم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مهرداد کفشگری که در جریان تمرین امروز سرخپوشان برنامه فیزیوتراپی را دنبال می‌کرد درباره آخرین وضعیت خود افزود: متاسفانه با توجه به این آسیب‌دیدگی به عنوان بازیکن در خدمت پرسپولیس نیستم. بالاخره به مهرداد بدشانس معروف شده‌ام اما به عنوان هوادار و مشوق کنار پرسپولیس خواهم بود.

وی ادامه داد: از همین حالا گفته‌ام در جایگاه 24 یک جای خالی برای من نگه دارند. طوری پرسپولیس را تشویبق کنم که کیف کنید. برای موفقیت و قهرمانی پرسپولیس، به خاطر شادی هواداران و قولی که به هادی و خانواده‌اش داده‌ایم، حتی حاضرم به خاطر پرسپولیس شیپور و طبل دستم بگیرم.

کفشگری درباره ارزیابی خود از بازی روز جمعه خاطرنشان کرد: بچه‌ها خودشان را آماده کرده‌اند. منتظر یک پیروزی پر گل باشید. البته نه اینکه حریف را دست کم بگیریم، بلکه بچه‌ها خیلی آماده و با انگیزه هستند. حریف هم به خاطر شرایطی که دارد، مجبور است ریسک کند. بچه‌ها در هفته‌های اخیر نشان داده‌اند وقتی در شرایط خوب باشند و روزشان باشد، پیروزی‌های پر گلی می‌آورند و جمعه هم روز ما خواهد بود. به امید خدا و با حمایت هواداران خوبمان که کم نظیر هستند بتوانیم بیست و چهارمین قهرمانی پرسپولیس در رقابت‌های رسمی داخلی را به دست بیاوریم.

 

کد خبر : ۳۶۹۹۳۲