خبرگزاری کار ایران

بعید است ذوب‌آهن به استقلال خوزستان ببازد

درخشان: شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال خوزستان است

حمید درخشان معتقد است پرسپولیس کار سختی مقابل راه‌آهن ندارد و با حفظ تمرکز می‌تواند این تیم را شکست دهد.

حمید درخشان، سرمربی سابق پرسپولیس در مورد بازی دیروز این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز و همچنین بازی آخر این تیم مقابل راه‌آهن به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: به نظر من دیروز تیم پرسپولیس انگیزه بسیار زیادی داشت و بازیکنان خیلی خوب تلاش کردند، بازیکنان نباید تمرکزشان را از دست بدهند. مهم‌ترین مسئله در این شرایط حساس، حفظ تمرکز است. امیدوارم در بازی با راه‌آهن بازیکنان فکورانه بازی کنند و حساسیت بازی روی کیفیت بازیکنان تاثیر منفی نگذارد.

دروازه پرسپولیس دو بار مقابل گسترش باز شد که اگر این اتفاق نمی‌اقتاد پرسپولیس در صدر جدول قرار می‌گرفت: درخشان در این باره گفت: فوتبال همین است و نمی‌توانید همه چیز را با هم داشته باشید. وقتی تیمی حمله می‌کند که به گل برسد طبیعی است که احتمال گل خوردنش هم بالا می‌رود.

درخشان در مورد نقش برانکو در پیروزی‌های پرسپولیس گفت: اینطور نیست که یک نفر عامل اصلی بردهای پرسپولیس باشد. به نظرم همه عوامل از مدیرعامل گرفته تا بازیکنان در این مورد نقش دارند. مهم‌تر از همه، حمایت هواداران از این تیم است. شاید اگر هواداران بعد از بازی نفت عاقلانه عمل نمی‌کردند پرسپولیس از کورس قهرمانی دور می‌شد.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم گفت: فکر نمی‌کنم پرسپولیس کار سختی مقابل راه آهن داشته باشد. در دیگر بازی‌ هم استقلال خوزستان کار سختی مقابل ذوب‌آهن دارند و من فکر نمی‌کنم ذوب‌آهن به راحتی مقابل استقلال خوزستان امتیاز از دست بدهد. بعید است ذوب‌آهن به استقلال خوزستان ببازد. بنابراین شانس قهرمانی پرسپولیس را بیشتر از استقلال خوزستان می‌دانم.

کد خبر : ۳۶۹۳۴۸