خبرگزاری کار ایران

انتقاد مربی اسبق استقلال از تصمیم مسئولان استقلال؛

برگرداندن حنیف به تمرینات اقدامی غیرحرفه‌ای بود

مربی اسبق استقلال از بازگرداندن حنیف عمران‌زاده به تمرینات آبی‌پوشان انتقاد کرد و اقدام مسئولان استقلال را غیرحرفه‌ای خواند.

مسعود اقبالی، مربی اسبق استقلال در  گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد دو بازی باقی مانده از رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ استقلال بازی‌های سختی نسبت به دو مدعی قهرمانی دیگر دارد و باید در این شرایط حساس لیگ، روحیه خود را حفظ کند که البته بعد از باخت در دربی این‌ کار را به خوبی انجام داد و دو بازی مهم را با پیروزی پشت سر گذاشت و به صدر جدول رسید.

او ادامه داد: ‌در این شرایط حساس حفظ روحیه بسیار مهم است. در این دو بازی باقیمانده باید مدیریت تیم‌ها به خوبی عمل کنند و بازیکنان را شارژ مالی کنند تا شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشند. البته هواداران هم با حمایت‌های خود بسیار می‌توانند مثمر ثمر باشند. سرمربی لستر هم دیشب در مصاحبه‌ای از تاثیر هواداران در قهرمانی این تیم گفت و تاکید کرد که بدون هواداران لسترسیتی نمی‌توانسته به قهرمانی برسد.

اقبالی گفت: کمیته داوران هم باید از داورهای خوبی در این دو بازی باقیمانده استفاده کند، چرا که داوری می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

مربی سابق استقلال در مورد اینکه آیا اقدام مسئولان استقلال در مورد حنیف عمران زاده حرفه‌ای بوده است یا خیر گفت: اتفاقا من حنیف را در یک کلینیک پزشکی دیدم که گفت هیچ مصدومیتی ندارم. به نظر من این اقدام بسیار غیرحرفه‌ای بود که بعد از اینکه مگویان محروم شد، حنیف را به تمرینات برگرداندند. این  اصلا درست نیست که برای قهرمانی هر کاری انجام دهند.

 

کد خبر : ۳۶۷۷۳۵