خبرگزاری کار ایران

واکنش عابدینی به حرف‌های روز گذشته محمد دادکان

قرار نیست مجمع تحت تاثیر نظرات یک فرد قرار بگیرد/ هر سه نامزد توانایی اداره فوتبال را دارند

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: اگر انتخابات برگزار نشود و یا به هر دلیلی خروجی نداشته باشد، آن وقت فوتبال ما درگیر بلاتکلیفی می‌شود که این مساله می‌تواند در آستانه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ضرر بسیار زیادی برای فوتبال ما داشته باشد.

امیر عابدینی، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در واکنش به صحبت‌های محمد دادکان در خصوص عدم توانایی نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال برای اداره این فدراسیون گفت: آقای دادکان نظر خودش را داده و قطعاً مجمع بدون توجه به صحبت‌های دیگران تصمیم خودش را خواهد گرفت. چیزی که بیشتر از عدم توانایی نامزدها اهمیت دارد بلاتکلیفی فوتبال ما است. اگر انتخابات برگزار نشود و یا به هر دلیلی خروجی نداشته باشد، آن وقت فوتبال ما درگیر بلاتکلیفی می‌شود که این مساله می‌تواند در آستانه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ضرر بسیار زیادی برای فوتبال ما داشته باشد.

او ادامه داد: نباید فراموش کنیم که هرکسی توانایی‌های خاص خودش را دارد. شاید سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال بضاعت و توانایی صفایی فراهانی را نداشته باشند، اما هر سه فوتبالی هستند و به واسطه سال‌ها حضور در فوتبال با محیط فوتبال به خوبی آشنا هستند. من معتقدم که مجمع باید بدون توجه به این مسائل تصمیم‌گیری کند و این موضوع را مدنظر داشته باشد که معطل نگه داشتن فوتبال برای انتخاب رئیس فدراسیون از هرچیزی برای فوتبال مضرتر خواهد بود.

محمد دادکان در صحبت‌های اخیر خود گفته است باید به این سه نامزد به دلیل عدم توانایی در اداره فدراسیون فوتبال رای سفید داد. عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در واکنش به این موضوع عنوان کرد: در هیچ مجمعی یک نفر نمی‌تواند رای کامل داشته باشد و باید یک جریان فکری تشکیل شود تا فردی در مجمع رای بیاورد. مسلماً اینجور نیست که آقای دادکان حرف از رای سفید بزند و توقع داشته باشد که مجمع را تحت تاثیر بگذارد تا به نامزدها رای سفید بدهند. برای اینکه نظر مجمع بر برگزاری انتخابات و انتخاب رئیس جدید است.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس همچنین راجع به وضعیت این تیم در لیگ و شکست هفته گذشته سرخپوشان برابر نفت تهران اظهار داشت: در فوتبال بعضی مواقع اتفاقاتی رخ می‌دهد که بسیار آدم را متعجب می‌کند و شکست پرسپولیس برابر نفت هم یکی از همان اتفاقات بود. پرسپولیس که در تمام بازی‌های قبل خود بسیار روان و سرعتی بازی می‌کرد، در این بازی بسیار بد بود و بازیکنان این تیم به هیچ وجه در اندازه‌های خود نبودند و به نوعی پرسپولیس در این بازی دست و پا بسته بود. اما من معتقدم که این تیم در دوبازی پیش رو به خوبی بازخواهد گشت و با پیروزی در این دو بازی شکست برابر نفت را جبران خواهد کرد و قهرمان خواهد شد.

عابدینی در پایان گفت: متاسفانه در چند وقت اخیر عناصری در اطراف پرسپولیس دست به کار شده‌اند که از کارهای آن‌ها بوی خوبی به مشام نمی‌رسد. بحث مطرح کردن پول بازیکنان و ترانسفر بعضی بازیکنان به پرسپولیس و یا به خارج جزو کارهای همین افراد بوده است. در حالی که این مقطع از فصل جای مطرح کردن این حرف‌ها نیست و بازیکنان و کادرفنی باید تماماً روی دوبازی بعد تمرکز کنند. تمرکز داشتن در این برهه از فصل مهم‌ترین چیز برای پرسپولیس است. اما به هر حال من مطمئنم که پرسپولیس همانطور که این توانایی را داشت که با پشت سر گذاشتن روزهای سخت از ته جدول به صدر جدول برسد، شکست برابر نفت را هم فراموش خواهد کرد و این دوبازی آخر را به خوبی پشت سر‌می‌گذارد و قهرمان خواهد شد. این تیم پتانسیل و لیاقت قهرمانی در لیگ را دارد.

 

کد خبر : ۳۶۷۱۲۰