خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا

تراکتورسازی-الهلال؛ این بازی تشریفاتی نیست!

آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای سه نماینده ایران از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اولین دیدار از آخرین دور مسابقات سه نماینده ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، فردا بین دو تیم تراکتور سازی و الهلال عربستان آغاز می‌شود.

تیم تراکتورسازی تبریز توانسته است با شایستگی به عنوان صدرنشین این مرحله، یک هفته زودتر کار را تمام کند و فردا در یک مسابقه تشریفاتی باید به مصاف الهلال عربستان برود.

امسال تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا سرو صدا و حواشی زیادی به وجود آوردند و در آخر توانستند کنفدراسیون فوتبال آسیا-afc را قانع کنند که بازی‌های رودر رو بین نمایندگان عربستان و ایران در کشور ثالث برگزار شود. بنابراین بازی رفت دو تیم در کشور قطر برگزار شد و بازی برگشت نیز در کشور عمان برگزار می‌شود.

تراکتورسازان توانستند در بازی رفت که در کشور قطر برگزار شد تیم پرقدرت الهلال را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهند و فردا باید در عمان به مصاف این تیم بروند. با پیروزی در بازی رفت، تیم امیر قلعه‌نویی صدرنشینی خود در این مرحله را تثبیت کرد و فردا اگر به الهلال بازی را واگزار هم کند اتفاق خاصی نمی‌افتد ولی اگر بتواند این تیم را متوقف کند ممکن است نماینده ازبکستان یعنی پاختاکور  از این گروه به جای الهلال صعود کند.

تیم تراکتورسازی به دلیل اینکه نماینده عربستان کارشکنی‌های زیادی انجام داد و کشور ثالث را به این تیم تحمیل کرد و باعث شد نمایندگان ایران راه زیادی را طی کنند و به کشور ثالث بروند تمام تلاش خود را می‌کنند که این تیم را از مرحله گروهی حذف کنند تا به نوعی انتقام این سختی‌ها را از الهلال بگیرند. ضمن این که با پیروزی در این دیدار، شایستگی خود را ثابت می‌کنند و می‌توانند با روحیه بهتری در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند. به همین دلیل سرخپوشان تبریزی انگیزه‌های زیادی برای پیروزی در این دیدار دارند.

از سوی دیگر الهلال عربستان هم دوست ندارد با دو شکست پیاپی مقابل نماینده ایران با لیگ قهرمانان آسیا وداع کند و این مسابقه برای این تیم حیثیتی است و برای دفاع از آبروی خود در میدان حاضر می‌شود.

بنابراین با این که این بازی برای تراکتورسازی تشریفاتی است اما پیروزی برای هر دو تیم بسیار حساس و حیاتی است و این دیدار، رنگ‌وبوی تشریفاتی ندارد.

کد خبر : ۳۶۶۹۶۴