خبرگزاری کار ایران

رقیبان به دنبال آنالیز ما هستند

آرمین هادی‌پور: شانس کسب ۴ مدال المپیک را داریم

هادی پور باتوجه به بالا بودن سطح مسابقات قهرمانی آسیا به قهرمانی زود هنگام تیم ملی ایران در این رقابت‌ها اشاره کرد و این موضوع را نشان از توانایی بالای تکواندو ایران دانست.

آرمین هادی‌پور، ملی پوش تکواندو کار تیم ملی ایران که به تازگی توانست مدال طلای قهرمانی آسیا را کسب کند در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: سطح مسابقات با توجه به حضور تیم‌های مدعی بسیار بالا بود. اما ما توانستیم بهترین نتیجه را بگیریم و چند ساعت مانده به پایان مسابقات، قهرمانی تیم ملی تکواندو ایران را تثبیت کنیم. اعضای تیم ملی کره جنوبی که می‌توان آنان را از بهترین تکواندو کاران جهان خواند هم در این مسابقات حضور داشتند که تیم ملی ایران توانست بالاتر از آنان در سکوی اول بایستد.

وی ادامه داد: تکواندوی ایران در چند سال اخیر سطحش را از آسیا بالاتر برده و ما به نوعی در جهان جزو مدعیان هستیم، این دوره از رقابت‌ها در کسب سهمیه المپیک 2020 هم امتیاز داشت که با توجه به کسب مدال طلا چهل امتیاز ورودی را هم توانستم به دست بیاورم و این موضوع دلیلی شد که تمریناتم را تا چهار سال آینده با جدیت بیشتری دنبال کنم.

هادی پور در خصوص تمرینات خود پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا افزود: در حال حاضر در کنار پسران المپیکی ایران که تا چند ماه دیگر به المپیک ریو خواهند رفت تمرین می‌کنم و سعی می‌کنم خودم را به آنها برسانم و از تجربیات مبارزات آنان زیر نظر کادر فنی استفاده کنم.

قهرمان تکواندو آسیا با اشاره به پتانسیل بالای تکواندوی ایران شانس مدال آوری چهار نماینده ایران را در المپیک بالا دانست و گفت: تکواندو کاران ایران در جهان شناخته شده‌اند و اکثر رقیبان حاضر در المپیک به دنبال آنالیز بازی ما هستند. ما شانس کسب چهار مدال را در المپیک داریم و تنها رنگ مدال ها می‌تواند متفاوت باشد.

کد خبر : ۳۶۵۴۸۶