خبرگزاری کار ایران

پدیده جودوی ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

هدف‌‌ام کسب بهترین مقام‌ها برای تیم ملی جودو است

علیرضا خجسته اصلی‌ترین هدف خود را کسب بهترین مقام‌های جهانی و المپیک برای جودو ایران دانست.

علیرضا خجسته، جودوکار هجده ‌ساله تیم ملی بزرگسالان ایران در خصوص حضورش در اولین میدان بین‌المللی به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: سطح مسابقات با توجه به رده سنی من که جوانان است بسیار سخت و دشوار بود ولی خوشبختانه توانستم در مبارزات سنگینی به پیروزی دست پیدا کنم  و تا فینال بر همه رقیبان پیروز شوم. به نظرم توانستم موفقیت خوبی کسب کنم و بعد از چند دوره در وزن 66- کیلو برای ایران مدال بگیرم و به المپیک بروم.

وی ادامه داد: احساسم از حضور در المپیک را نمی‌توانم توصیف کنم و بی شک باید برای بهتر ظاهر شدن و ادامه موفقیت‌های ورزشی تمرینات بسیار سختی را پشت سر بگذارم، قطعاً این آخرین المپیک من نخواهد بود و راه زیادی را در پیش دارم. هدف‌ام این است تا بتوانم بهترین مقام‌های المپیک و جهانی را برای کشورم کسب کنم و نمایده خوبی برای جودو ایران باشم.

خجسته در پایان در خصوص تمرینات پیش رو و وضعیت اردوی تیم ملی جودو گفت: تمرینات با توجه به نزدیکی المپیک ریو با تراکم دنبال خواهد شد تا بتوانیم با آمادگی لازم در المپیک حضور پیدا کنیم و با توجه به مسوولت پذیری کادر فنی با امید بیشتری تمرینات را دنبال می‌کنم تا به نوعی بتوانم به اندوخت‌هایم اضافه کنم.

 

کد خبر : ۳۶۴۲۸۳