خبرگزاری کار ایران

سامره: برای تیمی که هر چند سال یک بار مدعی می‌شود کری نمی‌خوانم

گلزن محبوب آبی پوشان می گوید پرسپولیس در دیدارهای اخیر با چاشنی خوش شانسی پیروز شده است و برای این تیم کری نمی خواند.

به گزارش ایلنا، علی سامره در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال در آستانه دربی پایتخت گفت: دربی اصلا قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان با توجه به وضعیت تیمها پیش از دربی درباره این بازی نظر داد. استقلال در این فصل جوانگرایی انجام داده است و طبیعی است در بعضی بازی‌ها نتواند چشمگیر بازی کند و نباید به کادرفنی و مدیریتی ایراد گرفت. مطمئنا این جوانها در سالهای بعد بهتر خواهند شد و تیم استقلال نتیجه این جوانگرایی را خواهد دید. هر چند برای هواداران استقلال سخت است اما باید این جوانگرایی را تحمل کنند زیرا تیم بزرگی مانند استقلال به این جوانگرایی نیاز داشت و باید هر چه زودتر این اتفاق رخ می‌داد.

وی ادامه داد: پرسپولیس نیز در این لیگ به خود باوری رسیده است و تیم آماده‌ای است. البته در دو بازی آخر خوش شانس بودند که برنده زمین مسابقه را ترک کردند ولی حالا در حوالی صدر حضور دارند. سرمربی تیم امید استقلال با رد این موضوع که استقلال شانس کمی برای این بازی دارد، تصریح کرد: اصلا نباید شرایط این دیدار را با دیدارهای گذشته مقایسه کرد. اگر بازیکنان استقلال تمرکز خود را حفظ کنند و در زمین بازی با آرامش بازی کنند می‌توانند برنده از زمین خارج شوند. بازیکنان می‌توانند با حفظ آرامش تنها به ارائه بهترین نمایش خود فکر کنند و مطمئنا با این شرایط برنده خواهند بود.

پیشکسوت استقلال ضمن گلایه از انتقادات مطرح شده نسبت به نتایج استقلال، افزود: همه تیم‌ها در لیگ مشکل دارند و نباید مشکلات استقلال را بزرگ نمایی کرد. مگر پرسپولیس در ابتدای فصل مشکل نداشت؟ با حمایت هواداران و پیشکسوتان توانست مشکلات را پشت سر بگذارد و اکنون نیز بزرگترهای استقلال باید با حمایت از تیم آقای مظلومی شرایط را فراهم کنند.

او ادامه داد: هنوز اتفاقی نیفتاده است که از وضعیت استقلال گله می‌شود. معتقدم اگر هم بزرگترها انتقادی از وضعیت تیم دارند می‌توانند با حضور در کنار کادرفنی این موضوعات را از نزدیک مطرح کنند.

سامره که تجربه گلزنی در دربی را نیز در کارنامه خود دارد، با امتناع از کری خواندن برای پرسپولیسی‌ها گفت: پرسپولیس هر چند سال یک بار در میان مدعیان ظاهر می شود و مجددا به میانه جدول باز می‌گردد و فکر می کنم نباید برای این تیم کری خواند.

وی افزود: من در دربی روزهای خوبی داشتم. آن زمان تمام بازیکنان علاقه داشتند تا هر هفته دربی برگزار شود زیرا با شکست دادن پرسپولیس بسیار خوشحال می‌شدیم.

کد خبر : ۳۶۱۳۳۱