خبرگزاری کار ایران

قنبرپور: در بهترین شرایط منتظر دربی هستیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این فصل بویژه در هفته‌های ابتدایی با اشتباهات سهوی لطمه‌های زیادی دیدیم و هر تیمی غیر از پرسپولیس بود از هم می‌پاشید ولی با قدرت برگشتیم و در بهترین شرایط منتظر دربی هستیم.

به گزارش ایلنا، مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: شاید هر تیم دیگری غیر از پرسپولیس بود با وجود این فشارها و توقعاتی که وجود دارد با آن مشکلاتی که در ابتدای فصل از ناحیه اشتباهات داوری پیش آمد، به شکلی از هم می‌پاشید که تا پایان فصل هم نمی‌توانست خودش را جمع و جور کند. آن اشتباهات می‌توانست کار هر تیمی را برای تمام فصل تمام کند ولی با حمایت عجیب و ستودنی هواداران، تدابیر مدیریت باشگاه، درایت کادر فنی و تعصب و همت بازیکنان همه چیز تغییر کرد. با این اوصاف بویژه با توجه به اینکه در همین بازی با ملوان باز هم اشتباه داور به کمک حریف آمد، از شنیدن بعضی حرف‌ها و ادعاها غیر از تعجب کار دیگری نمی‌شود کرد.

وی ادامه داد: همه شاهد بودند که پرسپولیس با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کرد ولی در نهایت یک تیم منسجم و با انضباط تشکیل شد. تیمی که 19 هفته نباخت ولی قبل از آن خیلی سوت‌ها سهوا علیه پرسپولیس زده شد. چه محرومیت‌هایی که به ما تحمیل شد و این‌ها بعد از مقطع ابتدایی فصل هم وجود داشت اما با انسجام تیمی حمایت هواداران، اتحاد و همدلی و تعصب توانستیم روند خود را حفظ کنیم. اظهارات و ادعاهای بعضی افراد بعد از بازی با ملوان حیرت‌آور است چون اگر این مواردی که گفتم مانع ما نمی‌شد الان با اختلاف امتیاز بالا در صدر جدول بودیم و حتی می‌توانستیم دو، سه بازی آخر را تشریفاتی کنیم. تیم ما و بازیکنان با غیرت ما زحمت زیادی کشیدند تا با وجود این مسائل پرسپولیس را در کورس حفظ کنند و چه از نظر حرفه‌ای و چه از نظر اخلاقی، خیلی بی‌انصافی است که تمام تلاش، زحمت و همیت یک خانواده که مظلوم هم واقع شده با چنین اظهارنظرهای ناصوابی نادیده گرفته شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی با ملوان بسیار فیزیکی بود و یک بازی مردانه از هر دو تیم دیدیم. وضعیت زمین هم این مساله را تشدید می‌کرد اما چه از نظر فنی و چه از نظر فیزیکی و چه از جهت موقعیت‌ها و برتری فوتبالی بازیکنان ملوان، توان برابری با بازیکنان ما را نداشتند. البته این به جهت عملکرد بالا و خوب بچه‌های ما بود وگرنه ملوان واقعا یک تیم محکم و منسجم نشان داد و سطح فوتبالش بالاتر از جایگاهی است که در جدول دارند. برتری در این بازی مزد تلاش بازیکنان، بینش سرمربی، نظم و انضباط تیمی و تمرکز بود. برای این سه امتیاز خیلی جنگیدیم و در نهایت روی حرکتی به گل رسیدیم که در هفته‌های گذشته دقیقا در تمرینات روی آن کار کردیم و حادثه نبود.

قنبرپور تصریح کرد: در همین بازی همه شاهد بودند که داور سعی کرد بازی را کنترل کند و سهوا سوت‌هایی هم زد که به ضرر ما تمام شد. در یک صحنه که مدافع ملوان خودش زمین خورد، داور موقعیت دو به تک را از ما گرفت که البته سهوی بود. به همین دلیل یک درخواست از فدراسیون و سازمان لیگ دارم. بازی‌های پایانی لیگ بسیار حساس است. بسیار مهم است که شاخص‌ترین داوران در بهترین شرایط قضاوت بازی‌های مهم را بر عهده بگیرند. بدون تردید داوران ما از با وجدان‌ترین داوران دنیا هستند اما باید ریکاوری و شرایط خوبی داشته باشند تا با تمرکز لازم کار کنند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیم برای دربی اضافه کرد: خوشبختانه برد 6 امتیازی برابر ملوان نیروی تیم را مضاعف کرد و در بهترین شرایط بدنی و روحی وارد این بازی خواهیم شد که حساسیت و حیثیتی بودن آن، همیشگی است. حالا علاوه بر این مساله حساسیت جدول و رقابت برای قهرمانی هم به آن اضافه شده است. امیدواریم روز جمعه یک فوتبال غیر احساسی و منطقی را شاهد باشیم. به طور قطع پرسپولیس تیمی است که در این بازی به دنبال یک بازی هجومی خواهد بود و از بازی مبتنی بر ترس از سوی ما خبری نخواهد بود. اگر حوادث غیر منتظره روی ندهد به امید خدا پیروز خواهیم شد.

قنبرپور در پایان گفت: در اینجا باید بار دیگر از هواداران خودمان تشکر کنیم. آنها تعصب و غیرت خود را در انزلی هم نشان دادند و همه ما از اتفاقاتی که آخر بازی برای بعضی از آنها روی داد، متاسف شدیم. به طور قطع روز جمعه هم حمایت همه جانبه آنها را داریم و با فرهنگ پرسپولیسی خود که بر اساس حمایت از تیم خود و شور و هیجان در کنار نظم و آرامش است، تیم را به سمت پیروزی سوق خواهند داد.

 

کد خبر : ۳۶۱۰۲۸