خبرگزاری کار ایران

لیگ‌جهانی کاراته وان-امارات

شکست بهمن عسگری مقابل آقایف/پایان کار نماینده ایران با مدال نقره

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۳۴۲

بهمن عسگری با شکست مقابل آقایف از آذربایجان به مدال نقره لیگ‌جهانی کاراته وان امارات رسید.

به گزارش ایلنا، در دومین و آخرین روز از پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان امارات که از روز شنبه 21 فروردین ماه در شهردوبی آغاز شده، بهمن عسگری در وزن 75-کیلوگرم، مدال نقره این وزن را بدست آورد.

عسگری در دیدار پایانی مقابل رافائل آقایف آذربایجانی قرار گرفت و 4 بر یک شکست خورد و بر سکوی دوم ایستاد.

عسگری پیش از رسیدن به فینال روز گذشته حریفی از امارات را 6 بر صفر تونس را 5 بر صفر کاراته کای قزاقستانی را یک بر صفر، عربستان را با نتیجه 2 بر صفر و در نیمه نهایی مقابل نماینده روسیه را 4 بر صفر شکست داده بود.

در مجموع پرونده حضور کاراته ایران در این دوره از رقابت‌ها با کسب یک نقره و 3 برنز بسته شد. برای یران بهمن عسگری در وزن 75-کیلوگرم(مدال نقره)، ذبیح‌الله پورشیب(برنز) کاتای تیمی مردان(برنز) و کاتای تیمی بانوان(برنز) کسب کردند.

نتایج سایر ملی‌پوشان اعزامی ایران به این رقابت‌ها به این شرح است:

در وزن 60-کیلوگرم، محمد شهریاری، علی صفدریان، مجید حسن‌نیا، مصطفی کاووسی و محمد خوش‌قدم(در مرحله رپه شارژ) با شکست برابر حریفان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در وزن 67-کیلوگرم، امیر ارسلان حیدرزاد، جواد معمار، محمد علی‌نژاد، حامد دوستداری، محمدمهدی صالحی، هامون درفشی‌پور، امیررضا میرزایی و یاسین عبدالمالکی مقابل رقبا شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در وزن 75-کیلوگرم، مجید خسروی، امیربهادر یاری، هادی صفیه، کیوان بابان با باخت برابر رقبا از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

در وزن 84+کیلوگرم، مهدی خدابخشی، مسعود خادم‌فیض، هادی عرب، سید شهاب باباپور، علیرضا هاشم‌زاده، مهدی سلطانی، سامان حیدری و ایمان سنچولی حذف شدند.

در بخش بانوان و در وزن 50-کیلوگرم، سیده فرشته موسوی و زهرا رستمی حذف شدند.

در وزن 55-کیلوگرم، فاطمه چالاکی، زهره برزگر و مرجان شاهی و طراوت خاکسار از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در وزن 61-کیلوگرم، مهسا آقاپور، سلاله مرادی، زهرا یاوری، هنگامه جعفری، شهره خدایار و بهنوش نجفی با باخت مقابل حریفان از دور رقابت‌ها کنار رفتند. در این وزن سلاله مرادی و هنگامه جعفری در مکان نهم ایستادند.

در وزن 68+کیلوگرم، محدثه آقایی در مرحله رپه شارژ(شانس‌مجدد) حذف شد. سمیرا ملکی‌پور دیگر نماینده این وزن بود که از دو رقابت‌ها کنار رفت.

در بخش کاتای انفرادی هم، سعیده یاوری، مریم کریمی، غزل نادری، نوشین خلفیان، زهره میرزاخانیان در بخش بانوان، روزبه روشنی، امیربهادر تدین(در جدول شانس مجدد)، ابوالفضل شهجردی، علی مردانی، علی زند، شایگان اسفندیاری، امیر یزدان تدین، امیر محمدی‌بقا، سهیل ساجدی‌فر، امیر حسین آرمیده و میلاد دلیخون در بخش مردان کاتاروهای کشورمان در این رقابت‌ها بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز