خبرگزاری کار ایران

هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال

ملوان 1-2 پرسپولیس؛ کامیابی پرسپولیس با گل کمال

پرسپولیس تهران با برتری برابر میزبان خود، به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، تیم‌های ملوان و پرسپولیس از ساعت 17:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که  این دیدار با نتیجه 2 بر یک پرسپولیس خاتمه یافت.

گلهای پرسپولیس را در این بازی جری بنسون در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی و کمال کامیابی نیا در دقیقه 95 به ثمر رساندند و تک گل ملوان نیز در دقیقه 10 توسط جلال رافخایی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

تیم پرسپولیس با این برد و کسب سه امتیاز این دیدار، 45 امتیازی شد و به صورت موقت و با یک بازی بیشتر نسبت به رقیب دیرینه خود استقلال، به رده دوم جدول صعود کرد.

همچنین کمال کامیابی نیا، مهره کلیدی سرخپوشان در خط میانی، به دلیل اخطاری که در این بازی گرفت، پنج اخطاره شد و دربی حساس آخر هفته را از دست داد.

ورزشگاه: تختی ـ تماشاگر: 15 هزار نفر 

داور: رضا کرمانشاهی کمک‌ها: بابک داوری و محمد راهی

ملوان

 سیدحسین حسینی، محمد ستاری، عزت‌الله پورقاز، حسین کنعانی، حسین ماهینی، مازیار زارع، سعید یوسف زاده (90 شهاب کرمی) ، پژمان نوری، محمد رضی پور (درویشی 84)، صادق محرمی، سید جلال رافخایی

سرمربی: محمد احمدزاده

پرسپولیس

الکساندر لوبانوف، محسن بنگر، لوکا ماریچ، محمد انصاری، رامین رضائیان، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، احمد نوراللهی (کفشگری 79)، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و جری بنگستون

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

اخطار

 سیدحسین حسینی (7) - مازیار زارع (31) - محمد ستاری (75) - حسین کنعانی (89) از ملوان

کمال کامیابی‌نیا (28) - احمو نوراللهی (31)  از پرسپولیس

شرح گل ها: 

ملوان 1 ـ پرسپولیس 1؛ (دقیقه 8 جلال رافخایی): پرسپولیس با گل جری بنگستون از حریف پیش افتاده بود با اعلام پنالتی روی نوری این فرصت برای ملوان به وجود آورد تا بازی را به تساوی بکشاند.

1-1 (ملوان ): درحالیکه طرفداران پرسپولیس همچنان مشغول شادی گل زودهنگام تیم شان بودند ، پژمان نوری پشت دفاع پرسپولیس صاحب توپ شد و نفوذ او به محوطه جریمه با خطای بنگر به یک پنالتی برای ملوان تبدیل شد . این پنالتی را رافخایی در دقیقه 10 به گل تساوی تبدیل کرد.

2-1 (پرسپولیس): ارسال ایستگاهی محسن مسلمان با دخالت بنگستون به کامیابی نیا رسید و این بازیکن یکی از مهمترین گل های زندگی خود را به ثمر رساند.

 

 

کد خبر : ۳۶۰۰۱۰