خبرگزاری کار ایران

سرمربی ولفسبورگ: می‌خواستیم روی اعصاب رئال‌مادرید برویم

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۴۵۲

هکینگ، سرمربی ولفسبورگ گفت: در فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست و حالا شانس حذف رئال مادرید را داریم.

به گزارش ایلنا، دیتر هکینگ پس از برد 2 بر صفر خانگی شب گذشته (چهارشنبه) مردانش مقابل رئال‌مادرید، پرافتخارترین تیم اروپا در دور رفت  از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت: باید یک تمجید ویژه از بازیکنانم و هواداران داشته باشم. این همان چیزی بود که از آنها می‌خواستم. می‌خواستیم روی اعصاب رئال‌مادرید برویم، برای همین سخت جنگیدیم، سخت تلاش کردیم و با حمایت هواداران‌مان و البته خوش‌شانسی به بردی که سزاوارش بودیم، دست یافتیم. حالا در وضعیت بهتری نسبت به رئال‌مادرید هستیم، اما می‌دانیم که در بازی برگشت در سانتیاگوبرنابئو چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی افزود: روز قبل از بازی به صورت‌های شما (خبرنگاران) که نگاه می‌کردم، هیچ‌یک از شما به چیزی که گفتم، باور نداشتید، اما دیدید که در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست. ما حالا شانس حذف کهکشانی‌ها از لیگ قهرمانان را داریم و در بازی برگشت از هر فرصتی که آنها در اختیار ما قرار خواهند داد، استفاده خواهیم کرد.

سرمربی ولفسبورگ اظهار داشت: برونو هنریک (مهاجم 25 ساله ولفسبورگ) در این دیدار یکی از بازیکنان کلیدی ما بود. ما می‌خواستیم رئال را با این ترکیب و برنامه کاری‌مان غافلگیر کنیم، چون هنریک هم در خط حمله و هم در کارهای دفاعی فوق‌العاده کار کرد. او در تقابل با مارسلو خیلی خوبی بازی کرد.

هکینگ در پایان تأکید کرد: حالا نیاز به یک بازی شجاعانه در مادرید داریم تا به جایگاهی برسیم که کسی انتظارش را ندارد. من به دنبال رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی هستم.

بازی برگشت رئال‌مادرید- ولفسبورگ سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئوی شهر مادرید برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز