خبرگزاری کار ایران

به صورت رسمی اعلام شد؛

قرارداد 3 ساله آنتونیو کونته با چلسی/ پنجمین مرد ایتالیایی روی نیمکت شیرها

آنتونیو کونته با قراردادی 3 ساله سرمربی چلسی شد.

به گزارش ایلنا، آنتونیو کونته با قراردادی 3 ساله جانشین گاس هیدینک روین نیمکت چلسی شد تا پنجمین مربی ایتالیایی باشد که روی نیمکت شیرهای لندنی خواهد نشست.

لوکا ویالی، کلودیو رانیری، کارلو آنچلوتی و دی‌متئو 4 مربی ایتالیایی بودند که سابقه نشستن روی نیمکت چلسی را در کارنامه خود دارند.

گاس هیدینک تا پایان فصل آبی‌های لندن را هدایت خواهد کرد و پس از پایان فصل کونته هدایت شیرها را برعهده می‌گیرد تا برای فصل آینده تیمی متفاوت با فصل اخیر بسازد.

قرارداد این مربی 46 ساله 3 ساله خواهد بود تا بتواند قهرمان فصل گذشته لیگ برتر جزیره را بار دیگر به تیمی مدعی بدل کند چراکه این فصل آبی‌های لندنی هیچ نشانی از تیم تحت هدایت آقای‌خاص در فصل گذشته نداشتند.

کونته در این‌باره به وبسایت باشگاه چلسی گفت: «از حضور روی نیمکت چلسی بسیار هیجان‌زده‌ام. افتخار می‌کنم سرمربی تیم ملی کشورم بودم و پس از آن هدایت تیمی مانند چلسی را برعهده می‌گیرم. باشگاه‌چلسی و فوتبال انگلیس توسط همه مردم دنیا مشاهده می‌شوند. خوشحالم سرانجام این مساله اعلام رسمی شد و از این پس دیگر مسئله مخفی وجود ندارد. در حال حاضر می‌خواهم همچنان روی کار در تیم‌ملی ایتالیا متمرکز باشم و صحبت‌های بیشتر درباره چلسی را پس از یورو2016 بیان می‌کنم».

کد خبر : ۳۵۸۷۸۷