خبرگزاری کار ایران

سرعت پیشرفت و برنامه‌ریزی در ورزش بالاست

سجادی: هندبال ایران ظرفیت و استعداد بالایی دارد/ همه چیز منابع مالی نیست

معاون وزیر ورزش گفت: برنامه‌هایی که برای گسترش ورزش تدوین می‌کنید باید انعطاف‌پذیر باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید نصرالله سجادی که به آکادمی ملی فوتبال رفته بود به دعوت ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال دقایقی در اتاق فکر فدراسیون هندبال که در این مجموعه برگزار می‌شد شرکت کرد.

سجادی در این جلسه ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای جامعه هندبال کشور گفت: من از طریق رادیو متوجه شدم که این اتاق‌فکر به مدت دو روز با حضور اساتید، پیشکسوتان، داوران و ورزشکاران رشته هندبال تشکیل شده تا برای 8 سال آینده هندبال کشور برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: از این بابت که فدراسیونی برنامه‌ریزی بلند مدت انجام می‌دهد خوشحالم اما چیزی که باید مورد توجه قرار دهیم این است که سرعت پیشرفت و برنامه‌ریزی در ورزش بسیار بالا است و ممکن است چیزی که در حال حاضر برای آن برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری می‌کنید سال آینده نتوانید از آن استفاده کنید بنابراین توصیه من این است که برنامه انعطاف‌پذیر باشد.

سجادی گفت: اگر در رشته‌های مختلف ورزشی بتوانیم از تمام دارایی‌های‌مان استفاده کنیم موفق می‌شویم، همه چیز منابع مالی نیست و نیروی انسانی نقش مهمی در موفقیت دارد که خوشبختانه آقای مهدوی از زمانی که وارد فدراسیون هندبال شده توانسته از همه نیروها استفاده کند.

وی با بیان اینکه هندبال ایران ظرفیت و استعداد بالایی دارد به بازدید خود از مسابقات نوجوانان هندبال کشور در مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: هرگز تصور نمی‌کردم هندبال ایران آن هم در رده‌های پایه این قدر علاقه‌مند و ورزشکار داشته باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت‌ورزش و جوانان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای هندبال کشور گفت: باید همه کمک کنیم تا هندبال ایران در تمام رده‌های سنی به موفقیت برسد.

کد خبر : ۳۵۸۴۹۷