خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین ال کلاسیکو جهان از نظر مارادونا

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۹۷۲

اسطوره فوتبال آرژانتین که سابقه پوشیدن پیراهن بارسلونا و بازی کردن برابر رئال مادرید را دارد براین باور است که ال کلاسیکو مهم ترین بازی دنیا نیست.

به گزارش ایلنا و به نقل از روزنامه الإتحاد امارات، در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته سی و یکم رقابت های لیگا امروز (شنبه) بارسلونا در نوکمپ از رئال مادرید پذیرایی خواهد کرد.

بسیاری بر این باور هستند که ال کلاسیکو اسپانیا حساس ترین و مهم ترین بازی باشگاهی در اروپا و جهان به شمار می‌آید، اما دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین نظر دیگری دارد.

او گفت: از نظر من ال کلاسیکو آرژانتین بین تیم‌های بوکا جونیورز و ریورپلاته مهم‌ترین ال کلاسیکوی جهان است و بعد از آن نوبت به ال کلاسیکو اسپانیا می‌رسد. تفاوت بین ال کلاسیکو اسپانیا با آرژانتین در این است که در ال کلاسیکو اسپانیا میلیون‌ها دلار پول در زمین بازی می‌کنند اما در آرژانتین این‌گونه نیست. ال کلاسیکو گرانترین بازی جهان است نه مهم ترین.

اسطوره فوتبال آرژانتین ادامه داد: لذت بخش ترین ال کلاسیکوی که تجربه کرده‌ام بین بوکاجونیورز و ریورپلاته بوده است. بعد از آن خاطرات بسیار شیرینی از ال کلاسیکو اسپانیا دارم. با پیراهن بارسلونا پنج بار برابر رئال مادرید به میدان رفتم و هر 5 بار پیروز از میدان خارج شدم که این افتخار بزرگ برای من به شمار می آید. در آن زمانی که من در بارسلونا بازی می کردم هدایت رئال را دی استفانو برعهده داشت. او به من گفت که به دنبال راهی است که برابر من به پیروزی برسد اما نتوانست چنین کاری را انجام دهد.

ال کلاسیکو اسپانیا در حالی برگزار می شود که بارسلونا با 76 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد. این درحالی است که رئال مادرید با 66 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز