خبرگزاری کار ایران

از الان قول مدال آوری نمی‌دهم

بهروزی راد: بیشترین تلاشم را برای کسب مدال المپیک انجام می‌دهم

بهروزی راد در مورد انگیزه ‌اش برای مسابقات پارالمپیک ریو گفت:‌ برای اولین بار است که مسابقات پارالمپیک قایقرانی انجام می‌شود و این انگیزه‌ من را چند برابر می‌کند، قطعاَ مسابقات سختی پیس رو دارم اما من بیشترین تلاش را انجام می‌دهم.تا انشالله با دست پر به ایران برگردم.

شهلا بهروزی راد ۲۸ مردادماه در فینال کلاس LTA مسابقات جهانی ایتالیا در میلان و در رقابت با قایقرانانی از روسیه، آمریکا، فرانسه، رومانی، استرالیا، ایتالیا، انگلستان و کانادا با کسب رکورد ۵۳/۸۰۱ ثانیه در رده ششم جهان قرار گرفت و موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شد.

بدین ترتیب بهروزی راد برای نخستین بار در طول تاریخ، قایقرانی معلولان ایران را صاحب سهمیه پارالمپیک کرد. ضمن اینکه وی اولین پاروزن ایرانی است که از میادین جهانی موفق به کسب ورودیه بزرگترین رویداد ورزش جهان شده است چرا که حتی قایقرانان کشورمان که در ادوار مختلف بازی های المپیک حضور داشته اند از میادین قاره ای و در رقابت با حریفان آسیایی موفق به کسب سهمیه المپیک شده بودند.

بهروزی راد در مورد شرایطش قبل از مسابقات جهانی که اردیبهشت ماه در آلمان برگزار می‌شود به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: اردوها به صورت مستمر در دریاچه آزادی در حال برگزاری است و زیر نظر آقای مهدوی نیا تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم. در هزارمتر هم رکورد خودم را تغییر دادم و شرایط بهتری نسبت به زمانی که سهمیه را کسب کردم دارم. در مسابقات جهانی هم مدال آوری سخت است اما من تلاشم را می‌کنم تا روی سکو بروم.

بهروزی راد در مورد  انگیزه ‌اش برای مسابقات پارالمپیک ریو گفت:‌ برای اولین بار است که مسابقات پارالمپیک  قایقرانی انجام می‌شود و این انگیزه‌ من را چند برابر می‌کند، قطعاَ مسابقات سختی پیس رو دارم اما من بیشترین تلاش را انجام می‌دهم.تا انشالله با دست پر به ایران برگردم.

بانوی پارالمپیکی ایران ادامه داد:‌ این باور را در خودم دارم که می‌توانم مدال پارالمپیک را کسب کنم و تمام تلاشم را هم انجام می‌دهم تا بهترین نتایج را بگیرم  اما نمی‌خواهم از الان قول مدال آوری بدهم.

بهروزی راد در پایان گفت: سال 94 برای من فوق‌العاده بود، به این دلیل که یکی از بهترین اتفاق‌ها در ‌‌آن رخ داد و توانستم سهمیه المپیک را کسب کنم.

 

کد خبر : ۳۵۶۷۵۷