خبرگزاری کار ایران

ترجیح می‌دهم فعلا سکوت کنم

رحیمی: به فدراسیون کشتی نمره خوبی نمی‌دهم

کشتی‌گیر آزادکار کشور از حمایت‌های فدراسیون راضی نیست و شرایط المپیک و شانس مدال‌آوری ایران در این مسابقات را کم می‌داند.

حسن رحیمی، کشتی‌گیر وزن 57  کیلوگرم کشور که موفق به کسب سهمیه المپیک شده است در رابطه با این مسابقات به خبرنگار ورزشی ایلنا به گفت‌وگو نشست.

رحیمی که پیش از این نیز تجربه شرکت در مسابقات المپیک را دارد و جزو مدال‌آوران ایران است، راجع به سطح مسابقات المپیک ریو گفت: تا الان اکثر رقبای جدی ایران، کسب سهمیه کرده‌اند و کار سختی در پیش داریم. باید با تلاش روزافزون، بتوانیم در این مسابقات با قدرت ظاهر شویم. اما من فکر می‌کنم شانس ما برای کسب مدال، بالا است.

کشتی‌گیر کشورمان در پاسخ به این که حمایت فدراسیون از تیم ملی چقدر است اظهار کرد: حمایت خوبی از ما نمی‌شود. رقبای ما خیلی خوب در حال آماده‌سازی هستند اما ایران اینطور نیست. من از بیست به فدراسیون نمره بالایی نمی‌دهم. مشکلات زیادی وجود دارد که من ترجیح می‌دهم فعلا در اینباره سکوت کنم.

وی در ادامه راجع به شرایط تمرینی و اردوهای آماده‌سازی تیم ملی گفت: زیر نظر مربی‌ها در حال آماده سازی هستیم. اردوی خارج از کشور در برنامه نداریم.

رحیمی در پایان ضمن تبریک سال نو، سالی که گذشت را سال پر فراز و نشیبی برای کشتی ایران دانست و گفت: سال خوبی برای شخص من بود. به جز مدال نقره جهانی که باید تبدیل به طلا می‌شد، در مجموع خدا را شاکرم که توانستم برای کشورم مثمر ثمر باشم.

 

 

کد خبر : ۳۵۶۷۵۳