خبرگزاری کار ایران

حمله عجیب خبرنگار آرسنالی به دیوید بکام

بعد از حمایت دیوید بکام از ونگر خبرنگار معروف انگلیسی به کاپیتان پیشین سه‌شیرها حمله کرد.

به گزارش ایلنا، بازی آرسنال-واتفورد برخی تماشاگران توپچی‌ها بنری به ورزشگاه‌امارات آورده بودند که روی آن نوشته شده بود:« ممنون از افتخاراتی که برای آرسنال آورده‌اید آقای ونگر؛ دیگر وقت رفتن است».

دیوید بکام پس از این بازی که با حذف آرسنال از FA CUP  همراه بود از آرسن ونگر حمایت کرد و این حرکت تماشاگران توپچی‌ها را شرم‌آور خواند که این اظهارنظر بکام با حمله پیرس مورگان خبرنگار هوادار مشهور آرسنال همراه بود.

این خبرنگار آرسنالی که از کوره در رفته بود، خطاب به دیوید بکام نوشت:«این را بزرگترین جلب گدای توجه در دنیا می‌گوید. دهانت را ببند آقای بکام!».

- کسی گفت: اما بکام نیمی از عمر خود را در حال دویدن از دست پاپاراتزی‌ها بوده است)؛  نه دوست من. دویدن به سمت پاپاراتزی‌ها را امتحان کن.

- کسی گفت که بکام هر وقت که گل می‌زد به سمت دوربی دوید. آدم باهوشی بود)؛ مشکلی با او ندارم اما متوجه شدم او چقدر آدم خسته‌کننده‌ای است.

- کسی گفت دست از این موضوع بردار. او برای این کشور بیش از  آن که بتوانی رویایش را داشته باشی افتخار آفریده است)؛ هرکاری که بکام‌‌ها انجام می‌دهند با توجه به نام تجاری آنها، سنجیده می‌شود!

بکهام

کد خبر : ۳۵۵۵۳۰