خبرگزاری کار ایران

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

عملیات غیرممکن رم در سانتیاگو برنابئو

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از فردا شب آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از فردا شب با برگزاری دو بازی در شهرهای مادرید اسپانیا و وولفسبورگ آلمان آغاز خواهد شد و در این شب رئال مادرید اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان رم ایتالیا است و وولفسبورگ آلمان نیز در زمین خود پذیرای تیم خنت بلژیک خواهد بود.

رئال مادرید-رم؛ عملیات غیرممکن اسپالتی و شاگردانش

در مهمترین بازی این شب، تیم رئال مادرید اسپانیا در شرایطی از رم ایتالیا میزبانی خواهد کرد که بازی رفت دو تیم در ورزشگاه المپیک شهر رم با حساب 2-0 به سود کهکشانی خاتمه یافته است و با توجه به این نتیجه می‌توان گفت رمی‌ها کار بسیار سختی برای صعود خواهند داشت.

زیدان و شاگردانش بعد از شکست دادن رم در بازی رفت، روزهای پرفراز و نشیب زیادی را در لالیگا تجربه کرده‌اند و با شکستی که در دربی شهر مادرید مقابل اتلتیکو داشتند، تا حد بسیار زیادی از قهرمانی در رقابت‌های این فصل اسپانیا نا امید شده‌اند. موضوعی که باعث شده است لیگ قهرمانان اروپا تبدیل به تنها امید مادریدی‌ها برای کسب جام در این فصل باشد و بدون تردید رئالی‌ها با تمام قوا و انگیزه پای به این بازی خواهند گذاشت.

در طرف دیگر، رمی‌ها نیز مانند رئال در لیگ داخلی خود یعنی سری آ امید کمرنگی برای قهرمانی دارند. اما به نظر می‌رسد که علیرغم این در بازی با رئال هم شانس زیادی برای مقابله با تیم سراپا انگیزه زیدان نخواهند داشت و شاید این دیدار برای آن‌ها بیشتر جنبه اعاده حیثیت خواهد داشت.

در تیم رئال مادرید وضعیت کریم بنزما و آربلوآ برای این بازی مشخص نیست و بقیه بازیکنان این تیم برای بازی فردا شب آماده خواهند بود. تونی کروس و لوکا مودریچ نیز به احتمال زیاد می‌توانند در این دیدار به میدان بروند.

اما در تیم رم، دانیله ده‌روسی مهمترین غیاب این تیم خواهد بود و این بازیکن به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهد بود. ضمن اینکه وضعیت کوین استرتمن هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

وولفسبورگ-خنت؛ گرگها سرخپوست‌ها را دست کم نمی‌گیرند

در دیگر بازی از اولین شب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی، وولفسبورگ در زمین خود میزبان خنت خواهد بود. بازی رفت دو تیم در زمین خنت با حساب 3-2 به سود تیم آلمانی به پایان رسید تا با توجه به این نتیجه، تیم شگفتی‌ساز بلژیکی روز سختی برای دیدار برگشت داشته باشد.

دیتر هکینگ سرمربی وولفسبورگ برای بازی فردا شب تیمش سه بازیکن مهم خود یعنی باس دوست، بنالیو و نالدو را در اختیار نخواهد داشت و بدون شک این مساله می تواند روی عملکرد گرگهای آلمانی تاثیرگذار باشد.

فارغ از نتیجه بازی رفت، بی تردید تیم خنت در این دیدار با انگیزه فراوان وارد میدان خواهد شد تا شاید بتواند مانند مرحله گروهی، باز هم شگفتی‌ساز لیگ قهرمانان اروپا باشد و به همین دلیل قطعاً سبزپوشان متمول آلمانی حریف کوچک اما سختکوش خود را در این بازی دست کم نخواهند گرفت.

 

کد خبر : ۳۵۳۶۴۱