خبرگزاری کار ایران

عنایت: داوران در چند هفته اخیر عملکرد قابل قبولی داشتند/ملوانی‌ها از همه بیشتر آسیب دیدند

رئیس دپارتمان داوران گفت: هنوز گزارشات ناظران داوری به دستمان نرسیده است و به محض دریافت فیلم بازیها قضاوت داوران را بررسی و آنالیز خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسعود عنایت در ابتدای صحبت های خود گفت: قضاوت دیدارهای چند هفته اخیر لیگ برتر فوتبال اشتباهاتی داشت ولی در مجموع عملکرد داوران قابل قبول بود. هنوز فیلم دیدارهای هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال به دستمان نرسیده است و پس از دریافت گزارشات ناظرین داوری با اعضای کمیته داوران آنالیز این مسابقات را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
عنایت در ادامه تاکید کرد: متاسفانه در بین تیم‌های لیگ برتری تیم ملوان بندر انزلی به نظرم بیشترین ضرر در خصوص قضاوت نادرست داوران کرده است. در دیدار مقابل تیم‌های صبای قم، سیاه جامگان و نفت  تهران داوران باید یک پنالتی به سود این تیم  می‌گرفتند که به اشتباه این امر صورت نگرفت.
وی در ادامه درباره تست مجدد داوران لیگ برتر گفت: با توجه به مردود شدن برخی از داوران و کمک داوران تست مجددی زیر نظر اعضای کمیته داوران طی چند روز گذشته به عمل آمد که یداله جهانبازی موفق شد این تست را با موفقیت پشت سر بگذارد. همچنین حمزه علی سلیمی، مجید ویشگاهی، بابک عباسقلی و عبدالرسول ذورقی چهار کمک داوری بودند که در این تست قبول شدند، ولی البرز حاجی پور حاضر به تست مجدد نشد.
کد خبر : ۳۵۳۵۹۱