خبرگزاری کار ایران

درخواست باشگاه فولاد برای بخشش والی

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۱۹۶

باشگاه فولاد خوزستان برای بخشش مدافع این تیم که به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ محروم است، نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باشگاه فولاد خوزستان در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواهان کاهش و یا تعلیق محرومیت ایوب والی شد.

 در نامه علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد بهه علیرضا اسدی، دبیر کل محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران آمده است:

 با سلام

احتراما باستحضار میرساند عطف به درخواست‌های قبلی مبنی بر تخفیف یا تعلیق محرومیت به دلیل دوپینگ بازیکن ایوب والی، سرمربی محترم باشگاه جناب دراگان اسکوچیچ درخواست اکید داشتند بنا به دلایل انسان دوستانه مجددا نامه درخواست بخشش برای ایشان خدمت جنابعالی تنظیم و ارسال گردد و عاجزانه از مجموعه محترم فدراسیون فوتبال درخواست گردد نسبت به این امر مهم که در واقع امید دادن به یک جوان و بازیکن محجوب و با مرام است بذل بخشش کرده و عنایت فرموده دستور فرمائید با نظر مساعد نسبت به رسیدگی مجدد و بخشودگی مابقی محرومیت در این ایام نزدیک به پایان سال 94 دل اهالی فوتبال و بخصوص فوتبال دوستان و فولاد دوستان را شاد فرمایند. موفق و موید باشید.

علیرضا اژدری زاده

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز