خبرگزاری کار ایران

کسی جانشین دارستانی نخواهد شد

منصوریان: ذوب‌آهن تیم قابل احترامی است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از حریف فردای تیمش به عنوان تیمی قابل احترام یاد کرد.

 به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: قبل از هر چیز تشکر می‌کنم از حضور شما خبرنگاران در مراسم ترحیم مرحوم اکبر دارستانی و اطلاع‌رسانی‌تان در این مورد و همچنین تشکر می‌کنم از عادل فردوسی‌پور که هم خودش در مراسم ترحیم شرکت کرد و هم در برنامه 90 به این موضوع پرداخت تا باعث تسلی خاطر خانواده این مرحوم شود. در مورد بازی فردا باید بگویم که ما فردا با تیمی بازی داریم که بسیار قابل احترام است و روند رو به رشدی را در پیش رو گرفته و همچنان ادامه می‌دهد.

وی افزود: ذوب‌آهن هم فصل پیش و هم این فصل از تیم‌های خوب ایران بوده و در حال حاضر هم یکی از نمایندگان موفق ایران در لیگ قهرمانان آسیاست. ما برای این تیم و دیگر نمایندگان ایران در آسیا آرزوی موفقیت داریم و بردهای آنها را نیز تبریک می‌گوییم.

سرمربی نفت افزود: اگر بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم و در این شرایط سخت، تلخ، بحرانی و ادامه‌دار مالی با همت بچه‌ها که می‌خواهند پیروزی‌ها را به روح دارستانی تقدیم کنند، پیروز شویم، جای‌مان با ذوب‌آهن در صدر جدول عوض می‌شود. ما این شانس را داریم که در بدترین شرایط روحی تا رده چهارم جدول بالا بیاییم.

منصوریان در خصوص مشکلات مالی نفت و اینکه حتی برای رزرو هتل نیز به مشکل خورده‌اند، گفت: رایزنی‌های را در بخش دولتی شروع کردیم و حق طبیعی ماست که در شرایط سخت عقب‌نشینی کنیم. قرار نیست به خاطر یک عزیزی که گفته به فوتبال علاقه ندارد برای استان تهران سهمیه کسب نکنیم و به آن آسیب برسانیم.

وی ادامه داد: ما پیش از این تجربه تلخی در رابطه با سرنوشت تیم‌های بانک تجارت، بانک ملی، دارایی، کیان، پاس تهران و پارس‌خودرو شاهد بودیم و دوست نداریم این اتفاق برای نفت بیفتد. قطع به یقین سیاست ما این است که بتوانیم لبخند را بر لبان هواداران فوتبال بگذاریم و نشاط را به سفره‌های مردم بیاوریم. کاری که جوانان نفت تهران در دیدار با الاهلی عربستان کردند فکر نمی‌کنم تیمی وجود داشته باشد که چنین کاری کند و با سه بار گفتن "حیدر، حیدر، حیدر" از زمین خارج شود.

سرمربی زردپوشان تهرانی با بیان اینکه «دولت جمهوری اسلامی ایران علاقه‌مند به حضور جوانان در ورزش است»، افزود: از همه رایزنی‌ها استفاده کردیم که پس از 45 سال نفت را به اینجا رساندیم. من یک نفر تحمل ندارم که فردی بگوید علاقه‌مند به ورزش نیستم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: باید ردیف بودجه‌ای برای آینده نفت در نظر گرفته شود و حال اینکه منصوریان باشد یا نباشد. اینکه عزیزی بگوید از ورزش خوشش نمی‌آید در شأن ورزش نیست. ما همه رایزنی‌ها را می‌کنیم تا مشکلات رفع شود. حرف شما را قبول دارم. ما برای پیدا کردن هتل مشکل داریم، اما با مدیرعامل جلسه گذاشتیم تا این مشکل حل شود. ما از اعتبار و شرافت نفت دفاع کرده و با مخالفان آن مبارزه می‌کنیم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است تیم نفت در بازی فردا با پیراهن مشکی به میدان برود گفت: بله من به باشگاه گفتم که به مانند باشگاه پرسپولیس که بعد از درگذشت مرحوم هادی نوروزی عزیز با لباس یکدست مشکی به میدان رفت ما هم به تبعیت از این باشگاه این کار را برای مربی فقید تیم‌مان انجام دهیم. به این خاطر قرار است فردا مشکی بپوشیم و چهره مرحوم دارستانی روی قسمت کف پیراهن‌مان درج شود و خط‌های زرد نیز نمای باشگاه نفت در قسمت دیگری از پیراهنمان قرار گیرد. اگر سازمان لیگ به ما اجازه دهد این کار را انجام می‌دهیم تا به احترام این عزیز و خانواده‌اش کاری کرده باشیم.

وی درباره اظهارات اخیر صبری لاموشی مبنی بر اینکه در ایران امنیت کامل وجود دارد، در حالی که عربستانی‌ها خلاف این امر را اعلام کرده‌اند، گفت: عربستانی‌ها حرف‌های بی‌خود زیاد می‌زنند ما اگرچه نماینده ایران در آسیا نیستیم و این افتخار نصیب ما نشده است، اما من پیش از این لاموشی به ایران داشت در هتل آزادی با او ملاقات کردم و نظرش را در مورد سفر به ایران جویا شدم. او چه امسال و چه سال قبل از سفرش به ایران رضایت کامل داشته است و در اینجا هیچ مشکلی ندارد. یکی از دوستان من می‌گفت خیلی خوب است که آدم‌های معروف در ایران بدون مشکل می‌توانند در خیابان قدم بزنند در حالی که در جاهای دیگر این‌جور نیست و آدم‌های معروف همیشه یکی دو بادیگارد کنار خود دارند این نشان می‌دهد کشور ما چقدر امنیت دارد. عربستانی‌ها چون در کشورشان امنیت نیست و از کشورهای یمن و بحرین دغدغه دارند به ما حسادت کرده و این حرف‌ها را می‌زنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است کسی جانشین مرحوم دارستانی شود، گفت: نه، کسی جانشین وی نخواهد شد. ما در این 22 ماهی که با مربی فقیدمان کار کردیم در چهار دوره زیر نظر وی بدنسازی داشتیم و فیلم تمریناتش در باشگاه موجود است. با رفتن وی کار دیگر دستیاران من سنگین‌تر شد و آنها وظایف او را به دوش خواهند کشید.

سرمربی نفت درباره غایبان تیمش در این دیدار گفت: ما بازیکن مصدومی نداریم، اما محمد دانشگر محروم است.

 

کد خبر : ۳۵۲۹۴۵