خبرگزاری کار ایران

با تیمی ناقص تلاش زیادی انجام دادیم

مظلومی: به ۳ امتیاز دیدار مقابل راه‌آهن خیلی نیاز داشتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید از اینکه تیمش در شرایط فعلی سه امتیاز بازی با راه آهن را گرفته، بسیار خوشحال است.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل راه‌آهن اظهار داشت: با توجه به اینکه چند محروم و مصدوم داشتیم، بچه‌های ما خیلی تلاش کردند تا بتوانیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم و سه امتیاز خوب را به دست آوردیم که به آن خیلی نیاز داشتیم. گرفتن امتیاز در دور دوم مسابقات همیشه سخت است، اما توانستیم مقابل راه‌آهنی که نسبت به قبل متفاوت بازی می‌کند، امتیاز بگیریم. ما توانستیم در این بازی یک گل بزنیم و تیم حریف هم چیزی برای از دست دادن نداشت و در نهایت ما توانستیم به برتری برسیم.

وی در ادامه افزود: ما در این بازی از اکثر بازیکنان جوان‌مان استفاده کردیم، نورافکن، اسماعیلی، روزبه چشمی، بهنام برزای و محسن کریمی که جوان‌های آینده‌دار استقلال هستند و ما باید این جوان‌ها را بسازیم. آنها زحمت می‌کشند و ما هم به این بازیکنان جوان فرصت می‌دهیم. با اینکه جوانگرایی تبعات دارد، اما جوانان به خوبی توانسته‌اند اعتماد ما را به دست بیاورند و امیدوارم در بازی‌های آینده هم جاافتاده‌تر بازی کرده و به ما کمک کنند. در نبود بازیکنانی مانند خسرو حیدری، امید ابراهیمی و حنیف عمران‌زاده این جوان‌ها توانستند به خوبی کار کنند. خسرو و جابر انصاری مصدومیت‌شان برطرف شده بود و می‌توانستند در این مسابقه بازی کنند، اما ما ریسک نکردیم، چون بازی‌های آینده مهمتر است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت تیمش تصریح کرد: ما می‌خواهیم پیش از عید نوروز صدرنشینی‌مان را حفظ کنیم و در سال جدید که بازی‌های سختی داریم به خوبی عمل کنیم. صدرنشینی را از دست نخواهیم داد و در نیم‌فصل دوم نشان داده‌ایم در بازی‌های سخت بهتر عمل می‌کنیم. ما دو جام را برای این فصل نشان کرد‌ه‌ایم و ان‌شاءالله با دعای خیر مردم این دو جام را به دست می‌آوریم.

مظلومی راجع به غیبت فرزاد مجیدی گفت: متأسفانه فرزاد مجیدی با یک بیماری مواجه شده که ان‌شاءالله به تیم باز می‌گردد. آقای پورحیدری بزرگ استقلال هم که به دلیل بیماری نتوانست ما را همراهی کند، اما دوست داریم او هر چه زودتر به جمع ما بازگردد، چون به کمکش نیاز داریم. پورحیدری مانند پدر استقلال است و در جریان همه کارهای ما قرار گرفته است. تا به اینجا نیز فرزاد مجیدی کارهای سرپرستی را به عهده گرفته بود که مریض شد و محمد نوازی در این بازی سرپرست شد. این اولین تجربه سرپرستی نوازی بود. این جوان‌ها کم‌کم کار را یاد می‌گیرند. خوبی تیم ما همین تعامل خوب بین تمام اعضاست. باید از تمامی اعضای کادر فنی و از همه نفرات تیم تشکر کنیم که تیمی یکدست را تشکیل داده‌اند.

پرویز مظلومی در نشست خبری خود اظهار داشت: بازی در سطح خوبی برگزار شد. به عقیده من هر دو تیم فوتبال قابل قبولی ارائه دادند و خوشحالم که تیم ما با وجود اینکه یک لشکر مصدوم و محروم داشت در این دیدار به آنچه که مدنظرش بود، رسید.

وی افزود: ما توانستیم در غیاب مصدومان و محرومان، تیم‌مان را جمع و جور کنیم و بازیکنان جانشین امروز تلاش زیادی کردند و جا دارد از آنها هم تشکر کنیم. مهمتر از آن حمایت هواداران از تیم بود که جا دارد تشکری هم از آنها داشته باشم و این برد را به آنها تبریک بگویم. قطعاً اگر حمایت هواداران نبود این پیروزی به دست نمی‌آمد.

سرمربی استقلال درباره حملاتی که تیم راه‌آهن روی دروازه استقلال تدارک دید، خاطر نشان کرد: ما با تیمی بازی داشتیم که در بازی رفت مقابل آنها در 20 دقیقه اول مسابقه غافلگیر شده بودیم. دو گلی که در آن مسابقه دریافت کردیم جبرانش برای ما سخت شد و به همین دلیل امروز ابتدا سعی کردیم حریف را در کنترل خود در بیاوریم و بعد به گلزنی بپردازیم. خوشبختانه به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم و فکر کنم هر دو تیم هم موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر داشتند. یکی دو موقعیت تیم راه‌آهن نیز به خاطر این بود که ما تا دقایقی از بازی به عقب نشستیم.

مظلومی درباره اینکه توپالیدیس اعلام کرده است که داور این دیدار در صحنه‌های 50 - 50 به نفع استقلال سوت می‌زد، گفت: خوب است، این مربیان هنوز به ایران نیامده این چیزها را خوب یاد گرفته‌اند. به عقیده من داور کار خودش را امروز خیلی خوب انجام داد و انصافا در همه صحنه‌ها قضاوت درستی داشت.

وی درباره کارت زردهای بی‌موردی که برخی از بازیکنان استقلال در این دیدار دریافت کردند، گفت: به هر حال فوتبال ورزشی است که بازیکنان در میدان می‌جنگند و طبیعی است که برخوردهایی به وجود بیاید. هر چند من فکر می‌کنم داور در یکی دو مورد می‌توانست به بازیکنان اخطار ندهد. با این حال اعتقادم این است فوتبال پینگ‌پنگ نیست که بازیکنان در زمین با هم برخوردی نداشته باشند.

 

کد خبر : ۳۵۲۶۹۱