خبرگزاری کار ایران

امیرحسین صادقی در گفت‌وگو با ایلنا:

جدایی‌ام از استقلال تلخ‌ترین اتفاق سال 94 بود/کار سختی مقابل سپاهان داریم

مدافع تیم صبا گفت: نتایج ضعیف سپاهان در چند وقت اخیر باعث نمی‌شود که فکر کنیم کار راحتی مقابل این تیم داریم.

امیرحسین صادقی، مدافع تیم صبای قم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط تیم صبا و تعطیلی دو هفته‌ای لیگ گفت: در این هفته‌های آخر لیگ که شرایط همه تیم‌ها حساس است، قطعاً تعطیلات نمی‌تواند زیاد مثمر ثمر باشد و جز اینکه باعث شود تیم‌ها از فرم خوب خود خارج شوند چیزی نخواهد داشت. البته جام باشگاه‌های آسیا شرایط را برای نمایندگان ایران سخت کرده است و با اهمیتی که این مسابقات دارد، طبیعی است که تمام لیگ تحت تاثیر قرار بگیرد. متاسفانه این مسائل باعث شده تا لیگ خسته کننده و فرسایشی شود و به همین دلیل درصد مصدومیت‌ها هم بالاتر رفته است. ما هم در این دو هفته تعطیلی، تمرینات خوب وپرفشاری داشتیم، اما اگر این تعطیلات نبود بدون شک وضعیت بهتری را تجربه می‌کردیم. اما به هر ترتیب الان آرامشی خاصی در تیم حاکم است که امیدوارم باعث شود ادامه‌ لیگ را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

مدافع باتجربه صبا در ادامه راجع به بازی فردای تیمش مقابل سپاهان نیز عنوان کرد: با شروع دوباره لیگ، ما چند بازی خیلی سخت پشت سر هم داریم که اولین آن‌ها مقابل سپاهان است. سپاهان همیشه تیم خوب و قابل احترامی است. نتایج ضعیف آن‌ها در چند وقت اخیر باعث نمی‌شود که فکر کنیم کار راحتی مقابل این تیم داریم و همه ما خوب می‌دانیم که کار خیلی سخت مقابل سپاهان پیش رو داریم.

صادقی در پاسخ به این سوال که سال 94 برای او چگونه گذشته است گفت:‌ سال 94 سال پر خاطره‌ای بود. سالی که تلخی و شیرینی‌های زیادی برای من داشت. هم در مسائل فوتبالی و هم در مسائل غیر فوتبالی سال جالبی برای من بود. امسال بعضی مسائل اتفاق افتاد که هنوز هم وقتی به آن‌ها فکر می‌کنم، نمی‌توانم باور کنم چنین اتفاقاتی افتاده است که یک نمونه‌اش جدایی از استقلال در ابتدای فصل بود. واقعاً هضم جدایی از استقلال برایم خیلی سخت بود و هنوز هم با این موضوع کنار نیامده‌ام. اتفاق شیرین این سال هم برای من خبر پدر شدنم بود که انشالا در سال 95 فرزندم به دنیا می‌‌آید و سال خوبی برای من خواهد بود.

وی در پایان راجع به هدف اصلی تیم صبا در فصل جاری لیگ برتر گفت: از اول فصل هدف اصلی ما کسب سهمیه بود و البته نیم نگاهی هم به قهرمانی داریم. ولی امیدوارم با پشت سر گذاشتن ناکامی های اخیر، بتوانیم یکی از سهمیه های لیگ را برای فصل بعد آسیا کسب کنیم و تا به هدفی که از ابتدا داشتیم برسیم.
 

کد خبر : ۳۵۲۶۲۶