خبرگزاری کار ایران

مظلومی: مربیان راه‌آهن را خوب نمی‌شناسم/با صالح و مجیدی اختلافی ندارم

مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با راه‌آهن، از شرایط این دیدار صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با راه آهن به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

نمی‌خواهیم امتیاز از دست بدهیم

فردا یک بازی حساس برای ما است. بازی رفت با یک نتیجه پرگل تمام شد و 2 امتیاز حساس از دست دادیم و دیگر نمی‌خواهیم امتیاز از دست بدهیم. امیدوارم در سال 94 با صدرنشینی به استقبال نوروز برویم. هر چند از کادر فنی راه‌آهن شناخت لازم را نداریم. وقتی تارتار رفت دیگر شناختی از این تیم ندارم ولی زمان می‌خواهیم که شناخت از این تیم پیدا کنیم.

با مجید صالح مشکلی ندارم

من آنجایی که لازم باشد به کادر فنی‌ام تذکراتی می‌دهم ولی این موضوع آنقدرها هم که می‌گویند بزرگ نبود. سوتفاهم شده بود که خیلی زود برطرف شد. اگر هم اختلافی بوده فنی بوده است. این که چرا صالح دو روز غیبت داشت را از خود او بپرسید.

ابراهیمی و عمران‌زاده را در اختیار نداریم

امروز تست نهایی را از بازیکنانم انجام می دهیم. هر کدام شرایط خوبی داشته باشند از آنها استفاده می کنیم. روز گذشته تمرین خوبی انجام دادند ولی امروز تست نهایی می‌شود.هر کدام شرایط خوبی داشتند از آنها استفاده خواهیم کرد. همانطور که می‌دانید ابراهیمی و عمران‌زاده هم محروم هستند. فردا این بازیکنان را در اختیار نداریم.

با مجیدی اختلافی ندارم

فرزاد مجیدی روز گذشته ساعت 14 به تمرین آمد ولی او یک مریضی دارد که نمی تواند در تمرینات شرکت کند. هیچ مشکلی نیست و مطمئن باشید که مجیدی با ما کاملا هماهنگ است.

لازم به ذکر است فردا از ساعت 15:30 استقلال به مصاف راه‌آهن می‌رود.

کد خبر : ۳۵۲۵۲۹