خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی لیگ‌برتر والیبال؛

بانک‌سرمایه3-1ثامن‌الحجج؛ مشهدی‌ها حریف بانکی‌ها نشدند/تیم کارخانه در یک‌قدمی فینال

بانک‌سرمایه بازی نخست مقابل ثامن‌الحجج مشهد را برد تا با خیالی راحت‌تر به مشهد سفر کند.

به گزارش ایلنا، در دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌برتر والیبال تیم والیبال بانک‌سرمایه در خانه والیبال تهران میزبان ثامن الحجج خراسان بود که شاگردان مصطفی کارخانه 3 بر یک برنده بازی نخست شدند تا با خیال راحتی به مشهد سفر کنند.

در این دیدار تیم بانک‌سرمایه در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۷ بر ۲۵ برنده از زمین خارج شد و شاگردان جبار قوچان‌نژاد هم ست دوم را با امتیاز ۳۰ بر ۲۸ به سود خود رقم زد.

این مسابقه که دو ساعت و هشت دقیقه به طول انجامید پنج کارت قرمز و زرد داشت که ادریس دانشفر از تیم ثامن و سید محمد موسوی از بانک سرمایه در ست دوم به دلیل کری خواندن برای یکدیگر در زیر تور مسابقه از داور اول کارت قرمز دریافت کردند.

همچنین در ست دوم علیرضا مباشری بازیکن بانک سرمایه به دلیل درگیری لفظی با مربی تیم حریف کارت زرد دریافت کرد. جبار قوچان نژاد سرمربی تیم ثامن الحجج نیز دو کارت زرد و قرمز در ست چهارم دریافت کرد و زمین مسابقه اخراج شد.

کیوان عابدزاده و محسن ترابی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و خلیل یگانه مجد نیز به عنوان ناظر، نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

خوان سیچلو مربی تیم ملی والیبال، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی، مایدا چیچیچ سرمربی جدید تیم ملی والیبال بانوان به همراه زهره میرسپاسی نایب رئیس بانوان از جمله تماشاگران این مسابقه در خانه والیبال بودند که یک هزار تماشاگر داشت.

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود و دیدار برگشت این دو تیم روز یکشنبه در سالن مهران‌مشهد برگزار خواهد شد. در صورتی که تیم بانک‌سرمایه در این مسابقه دومین برد خود را کسب نکند، دیدار سوم روز چهارشنبه هفته آینده (12 اسفندماه) در تهران تعیین‌کننده تیم صعود کننده از این مرحله خواهد بود.

دو تیم پیکان تهران و شهرداری ارومیه قبل از این مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند که پیکان 3 بر یک به پیروزی رسید.

کد خبر : ۳۵۰۲۴۶