خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

توضیحات حسین عبدی درباره اعتصاب بازیکنان پرسپولیس

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: توقع نداشتیم که بازیکنان پرسپولیس در چنین شرایطی دست به اعتصاب بزنند.

حسین عبدی، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد اعتصاب روز گذشته بازیکنان پرسپولیس و تمرین نکردن آن‌ها به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان گفت: این موضوع متاسفانه بازتاب خوبی در رسانه‌ها نداشت. بلافاصله بعد از این موضوع بازیکنان با آقای طاهری جلسه گذاشتند و با صحبت‌هایی که مطرح شد همه چیز تمام و بحث اعتصاب منتفی شد. البته نباید فراموش کنیم که هیچ لزومی نداشت بازیکنان بخواهند دست به چنین کاری بزنند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که باشگاه پرسپولیس در این فصل نسبت به سالیان قبل، از شرایط مالی بهتری برخوردار است و تاکنون نیز درصد مناسبی از قرارداد بازیکنان پرداخت شده بود. حسین عبدی راجع به دلایل اعتصاب بازیکنان عنوان کرد: در حال حاضر به هیچ وجه نمی‌شود راجع به دلیل اصلی این جریان صحبت کرد. هر حرفی الان زده شود قطعاً عجولانه خواهد بود. ما در حال پیگیری هستیم تا ببینیم این اتفاق از کجا نشات گرفته است و تا آن موقع نمی‌توانم حرفی راجع به دلایل اعتصاب بازیکنان بزنم.

وی همچنین در مورد برخورد با بازیکنانی که نفرات اصلی این اعتصاب بودند تصریح کرد: باید طوری با مسائل باشگاه برخورد کرد که مشکلات تیم برطرف شود. همه هواداران چشمشان به این باشگاه و بازیکنان است. ما امسال مشکلات بسیار زیادی را پشت سر گذاشتیم و روزهای سخت فراوانی را تجربه کردیم. اما متاسفانه درست در این مقطع حساس و در موقعیتی که باشگاه داشت به یک آرامش نسبی می‌رسید این اتفاق رخ داد. اتفاقی که دلیل رخ دادن آن برای خود ما هم جای سوال دارد. همانطور هم که گفتم در حال بررسی هستیم و در چند روز آینده که به نتیجه مناسبی از این موضوع رسیدیم قطعاً راجع به موضع رسمی باشگاه در رابطه با این اتفاق صحبت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما امسال تا جایی که امکان داشته مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و به همین دلیل من وقتی روز گذشته شنیدم بازیکنان تمرین نکرده‌اند واقعاً متعجب شدم. در ابتدا قرار بود آقای طاهری به درفشی‌فر بروند تا با بازیکنان حرف بزنند، اما در نهایت بازیکنان به باشگاه رفتند. ولی حرف‌هایی که سر زمین زده شد قشنگ نبود و نباید مطرح می‌شد. بازیکنان باید نگاه بهتری به باشگاه پرسپولیس داشته باشند. بازیکنان باید با همه توان برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنند. طبیعتاً برای این تلاش حقوق هم خواهند گرفت. اما باید بدانند که پرسپولیس باشگاه مردمی است و هواداران از این باشگاه توقع دارند.

حسین عبدی در پایان گفت: ما این فصل اتفاق تلخی مانند فوت هادی نوروزی را تجربه کردیم. اتفاقی که بعد از آن همه بازیکنان هم قسم شدند بدون فکر کردن به مسائل مالی، برای قهرمانی تیم تلاش کنند تا روح هادی شاد باشد. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم که این باشگاه به جایی برسد که انتظارات هواداران را برآورده کند.

 

کد خبر : ۳۴۹۶۳۹