خبرگزاری کار ایران

حرف‌های استیماچ در آستانه رویارویی با النصر

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۴۷۹

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:بازی بزرگی را پیش رو داریم و برای ما انگیزه و افتخار ملی است.

به گزارش ایلنا، ایگور استیماچ سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با النصر امارات اظهار داشت: بازی بزرگی را پیش رو داریم و برای  ما انگیزه و افتخار ملی است ولی معتقدیم فردا می تواند شانس زیادی را برای باز کردن دری جدید به روی سپاهان ایجاد کند.

وی گفت: چیزهای زیادی تمرکز ما را به هم می زنند که امیدواریم حل شده باشد. مقابل تیم خوبی با مربی خوبی قرار داریم و هر بازیکن وظیفه خودش را باید به خوبی ایفا و منسجم بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به این سوال که منظور این مربی از مشکلات تیم چیست، خاطرنشان کرد: درباره مشکلات پیش از بازی صحبت نمی‌کنم و پس از بازی از سوالات شما در این رابطه استقبال می‌کنم، باید بدانید تمرکز ما روی دیدار فرداست و با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم اطمینان می‌دهم که بازی خوبی را ارائه کنیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم ولی باید دانست نتیجه هر بازی تنها در زمین چمن رقم نمی‌خورد و در بیرون نیز عواملی روی آن تأثیر می‌گذارد.

استیماچ در پاسخ به این سوال که آیا از سیستم چرخشی در درون دروازه استفاده می‌کند یا خیر، تصریح کرد: این مسئله را بازیکنانم می‌دانند و تنها آنان هستند که می‌دانند فردا چگونه بازی کنند و دلیلی ندارد درباره این مسئله پیش از بازی سخن بگویم.

وی در پاسخ به سوالی در ارتباط با مشکلات هادی عقیلی گفت: از این مسئله ما عبور کردیم و دلیلی برای صحبت ندارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به این سوال که برنامه این مربی برای مهار 4 لژیونر تیم الانصر که در لیگ امارات 25 گل به ثمر رسانده‌اند چه برنامه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: این بازیکنان هر فصل میلیون‌ها دلار دستمزد می‌گیرندو کیفیت آنها نیز همچون شهرتشان آشکار است ولی ما آنها را آنالیز کرده‌ایم و امیدواریم به مدت 95 دقیقه با تمرکز و برنامه‌ریزی آنها را مهار کنیم.

استیماچ در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بازی فردا آخرین دیدار ایگور استیماج در تیم سپاهان باشد خاطرنشان کرد: احتمال این مسائل وجود دارد اما دلیلی که در حال حاضر به آن فکر کنم ندارم چون بازیکنانم به من اعتقاد دارند و ما معتقدیم مشکلات را باید درون باشگاه حل کنیم و امیدواریم در بازی فردا پس از ماه‌ها ارائه بازی خوب شانس در خانه ما را بزند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز