خبرگزاری کار ایران

در اهواز از دقیقه یک تا سوت پایان بازی فحش خوردیم

ایرانیان: فحاشی‌ها به قدری بود که داور می‌خواست بازی را متوقف کند

سرپرست تیم نفت گفت: برای اهواز که مردمان خونگرمی دارد و شهر فوتبال خیزی است بسیار زشت است که به تیم میهان از دقیقه اول فحاشی شود.

تیم نفت تهران موفق شد در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر، میزبان خود تیم استقلال اهواز را با یک گل مغلوب کند.

رحیم‌علی ایرانیان، سرپرست تیم نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در مورد این بازی گفت: بازی بسیار خوب و پرهیجانی بود که دو تیم فوتبال بسیار هجومی را ارائه دادند. استقلال اهواز تیم جوانی است که خیلی خوب بازی کرد. ولی ما توانستیم از فرصت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم و با گل دقایق پایانی بازی را ببریم و سه امتیاز بسیار دلچسب را کسب کنیم. این برد امیدهای ما را برای گرفتن سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان را زنده نگه داشت.

وی در ادامه راجع به جو ورزشگاه در این بازی عنوان کرد: متاسفانه از بدو ورود تیم ما به زمین یکسری تماشاگرنما شروع به فحاشی علیه آقای منصوریان کردند و این فحاشی‌ها تا پایان بازی ادامه داشت. علیرضا منصوریان جزو بهترین‌های فوتبال ما بوده است و چهره شناخته شده‌ای در سطح آسیا است و نباید با او اینچین رفتار می‌شد. برای اهواز که مردمان خونگرمی دارد و شهر فوتبال خیزی است بسیار زشت است که به تیم میمهان از دقیقه اول فحاشی شود.

ایرانیان پیرامون همین موضوع افزود: میزان فحاشی‌ها به اندازه‌ای بود که حتی داور بازی هم از جو ورزشگاه ناراضی بود و به ما گفت حاضر است که بازی را متوقف کند. حتی ناظر داوری هم از شرایط بازی بسیار ناراحت بود و بعد از تمام شدن مسابقه گفت تمام موارد را به کمیته داوران گزارش خواهد کرد. ضمن اینکه خود ما هم بعد از بازی با گزارش کامل اتفاقات، از باشگاه استقلال اهواز به دلیل این فحاشی‌ها به کمیته انضباطی و سازمان لیگ شکایت کردیم و امیدواریم هرچه سریعتر به این موارد رسیدگی شود.

وی در پایان در مورد این مساله گفت: من واقعاً ‌متاسفم که مردم شهر شهیدپرور اهواز در قبال مهمان خود اینطوری رفتار می‌کنند. ‌این راه و رسم مهمان‌نوازی نیست و امیدوارم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و همچنین سازمان لیگ تصمیم مناسبی برای مقابله با چنین رفتارهایی بگیرند تا دیگر این اتفاقات تلخ در ورزشگاه‌های ما تکرار نشود.

 

کد خبر : ۳۴۸۶۲۱