خبرگزاری کار ایران

فقط خودمان مقصریم

برانکو: خیلی غمگینم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم/متاسفانه امتیازها را بی‌جهت هدر می‌دهیم

سرمربی پرسپولیس گفت:متاسفانه موقعیت‌ها را یکی بعد از دیگری از دست می‌دهیم و این اتفاق باعث می‌شود که به پیروزی نرسیم. من از سوی خودم از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سایپا در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: خیلی ناراحتم.هواداران زیادی به ورزشگاه آمدند.  از طرف کادرفنی از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم. قانون فوتبال همین است اگر از فرصت استفاده نکنی همه چیز از بین می‌رود.

وی افزود : متاسفانه موقعیت‌ها را یکی بعد از دیگری از دست می‌دهیم و این اتفاق باعث می‌شود که به پیروزی نرسیم. من از سوی خودم از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: همیشه نمی‌توان عالی بازی کرد. من نمی‌توانم تفسیر کنم که چه اتفاقی می‌افتد متاسفانه ما در دقایق آخر بازی مسابقه را از دست می‌دهیم. ما در نیمه اول و بخش عمده بازی خوب ظاهر شدیم ولی موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. تمرکز و نظم بالایی داشتیم. سایپا شانس‌های گل کمی به وجود آورد. وقتی ما از موقعیت‌هایی که در نیمه اول ایجاد کردیم استفاده نبردیم و این عدم استفاده از موقعیت‌ها باعث می‌شود که در دفاع عدم اطمینان به وجود بیاید و همچنین حریف از این مساله انرژی بیشتری بگیرد.

برانکو در رابطه با عملکرد ضعیف جری بنگستون و اینکه او پس از ورود به زمین با دو کارت زرد اخراج شد تصریح کرد: او اشتباه بزرگی کرد، او جنگنده و با انگیزه وارد زمین نشد و طبیعی بود که در این شرایط اشتباه پشت اشتباه رقم بخورد. متاسفانه گاهی این وضعیت پیش می‌آید.

وی درمورد اعتراض هواداران علیه داور تصریح کرد: هواداران را درک می‌کنم آنها به خاطر این نتیجه عصبی شدند، وقتی همه چیز از دست می‌رود هم ما و هم هواداران عصبی می‌شویم.

برانکو تاکید کرد: متاسفانه ما امتیازها را ساده از دست می‌دهیم، دلیل عمده این مساله هم کم تجربگی تیم است. نظر خاصی درمورد داوری ندارم در کل داوری امروز مشکل خاصی نداشت و تنها مقصر خودمان هستیم و باید به دنبال این مساله و رفع ایرادهایمان بگردیم.

 

کد خبر : ۳۴۸۳۹۵