خبرگزاری کار ایران

حرکت لئو توهین به تیم سلتا بود؛

انتقاد شدید روبرتو کارلوس از پنالتی عجیب لیونل مسی

حرکت عجیب لیونل مسی هنگام زدن پنالتی به سلتاویگو و پاس به سوارز باعث واکنش‌های متفاوتی بین اهالی فوتبال شده است.

به گزارش ایلنا، روبرتو کارلوس معتقد است کار مسی توهین بزرگی به تیم سلتاویگو بوده و او نباید تصور کند چنین کاری را در  برنابئو هم می‌تواند انجام دهد.

کارلوس به Cadena SER's El Larguero گفت: اگر ما چنین کاری را حتی در برنابئو انجام می‌دادیم، بدون شک به معنای بی‌احترامی بود. همه بازیکنان در هر سطحی که باشند باید به حریف خود احترام بگذارند، حتی اگر آن حریف تیمی ضعیف باشد.

مدافع چپ سابق رئال‌مادرید همچنین درباره مثلث MSN بارسلونا هم گفت: جالب است وقتی درباره بارسلونا حرف می‌زنند، فقط نام مثلث MSN سر زبان‌ها افتاده اما وقتی درباره رئال‌مادرید صحبت می‌شود، با مجموعه‌ای از بازیکنان کار داریم. انگار جز بازیکنان خط حمله بارسا، هیچ‌کس در این تیم زحمت نمی‌کشد.

وی درباره شایعه انتقال نیمار به برنابئو هم گفت: نیمار در بارسا خوشحال است و روزهای خوبی را سپری می‌کند، به علاوه رئال بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد و نیازی به خرید جدید ندارد!

کارلوس درباره درخواست بارسایی‌ها برای بر برگزاری فینال کوپادل‌ری در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو هم گفت: اسپانیا کشور پهناوری است و تعداد ورزشگاه‌های آن هم زیاد است. نمی‌دانم چرا بارسلونا اصرار دارد در برنابئو بازی کند؟!

وی متذکر شد: مسئولان رئال‌مادرید نباید قبول کنند چراکه سال 2004 هم رئال از آنها خواست فینال کوپادل‌ری در نیوکمپ برگزار شود و آنها قبول نکردند!

کد خبر : ۳۴۷۷۷۹