خبرگزاری کار ایران

مهدی جاوید در گفت‌وگو با ایلنا:

قرقیزستان حریف جدی برای ما نیست/می‌خواهیم نتایج بد دو دوره گذشته را جبران کنیم

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: تنها هدف ما قهرمانی در جام ملت‌ها است و می‌خواهیم با جام قهرمانی به ایران برگردیم.

مهدی جاوید، بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد سه بازی تیم ملی در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا گفت: این سه تیمی که در مرحله گروهی با آن ها بازی کردیم، حریفان جدی برای ما نبودند و از اول هم می‌دانستیم که باید به چشم سه بازی تدارکاتی به این دیدارها نگاه کنیم. به همین دلیل کادرفنی تیم هم از آنجایی که ما بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشتیم، از این سه بازی استفاده کرد تا با محک زدن همه بچه‌ها، نقاط ضعف و قوت تیم را بیشتر شناسایی کند. ضمن اینکه در این دیدارها توانستیم به هماهنگی بهتری هم برسیم و از این لحاظ این بازی‌ها برای ما مفید بود.

وی در مورد بازی مرحله بعد تیم ملی در برابر قرقیزستان نیز عنوان کرد: فکر نمی‌کنم قرقیزستان هم حریف خیلی جدی برای ما باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازی را هم انشاالله با برد پشت سر می‌گذاریم.

جاوید ادامه داد: ما از اول هم می‌دانستیم که حریفان اصلی ما در این دوره دو تیم ژاپن و تایلند هستند. قرعه‌کشی مسابقات هم به نحوی است که در مرحله نیمه‌نهایی باید به احتمال فراوان با ژاپن بازی کنیم و امیدوارم در آن بازی شرایط به نحوی باشد که بتوانیم با ارائه یک بازی خوب، نتیجه مناسبی را هم بگیریم و به فینال صعود کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان همچنین راجع به مصدومیت محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی و غیبت او در ادامه مسابقات تصریح کرد: مصدومیت محمد کشاورز برای همه تیم ناراحت کننده بود، او جدا از اینکه کاپیتان تیم است، وجودش خیلی برای بازیکنان روحیه‌بخش است و در زمین شخصیت بالایی به تیم می‌دهد. ما با همه وجود تلاش می‌کنیم تا به فینال برسیم تا آنجا در کنار کاپیتان کشاورز بتوانیم جام قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی در پایان گفت: تنها هدف ما قهرمانی در جام ملت‌ها است و می‌خواهیم با کسب قهرمانی، ضمن جبران کردن تلخ کامی نتایج دو دوره گذشته، با جام قهرمانی به ایران برگردیم.

لازم به ذکر است که دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان و قرقیزستان از ساعت 17:30 فردا (28 بهمن ماه) به وقت ایران برگزار می شود.

 

 

کد خبر : ۳۴۷۶۵۲