خبرگزاری کار ایران

فرشته کریمی در گفت‌وگو با ایلنا:

افتخار حضورم در بین 10 نفر برتر جهان برای همه ایران است

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: همه بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان این توانایی را دارند که در بین بهترین‌های جهان قرار بگیرند.

پایگاه اینترنتی فوتسال پلنت، در شانزدهمین دوره از معرفی برترین فوتسالیست‌های زن سال، فهرستی 10 نفره از برترین‌های این رشته در بخش زنان در سال 2015 را منتشر کرده که نام فرشته کریمی، بازیکن هجومی تیم ملی فوتسال ایران هم در میان آنها دیده می‌شود.

در همین رابطه، فرشته کریمی مهاجم تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: در وهله اول واقعاً خوشحال هستم که اسمم در این لیست حضور دارد. و خدا را بخاطر این اتفاق شکر می‌کنم. از نظر من این افتخار متعلق به تمام بازیکنان تیم ملی و همه کشور ایران است و فقط برای من نیست.

وی ادامه داد: حضور ما در مسابقات جهانی بخاطر یکسری کم لطفی‌ها قطعی نبود و در آخر با عنایت رئیس جمهور در آخرین لحظات به مسابقات اعزام شدیم. به همین خاطر هم نتوانستیم عملکرد خوبی در مسابقات داشته باشیم و با توجه به همین فکر نمی‌کردم که در بین 10 بازیکن برتر دنیا قرار بگیرم.

کریمی پیرامون همین مساله افزود: واقعاً از اینکه نام من و فرزانه توسلی در لیست بهترین‌های دنیا قرار گرفته است خوشحالم، ولی باید این را بگویم که همه بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان این توانایی را دارند که در بین بهترین‌های جهان قرار بگیرند. و ما هم این پتانسیل را داریم که همانند برزیل در این لیست چند بازیکن داشته باشیم.

وی در پایان راجع به مسابقات پیش روی تیم ملی فوتسال بانوان نیز گفت: تنها مسابقاتی که پیش رو داریم، تورنمنت چهارجانبه روسیه است که اردبیهشت سال بعد برگزار خواهد شد و ما به این مسابقات دعوت شده‌ایم. البته هنوز مشخص نیست چه تیم‌هایی در این تورنمنت حضور خواهند داشت.

 

کد خبر : ۳۴۶۶۶۴