خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و یکم لالیگا؛

بارسلونا 2 - اتلتیکومادرید یک/ بارسا برنده بازی جنجالی در نیوکمپ

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۷۰۸

دیدار جنجالی بارسلونا و اتلتیکومادرید در نیوکمپ 2 بر یک به سود بارسا به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته بیست و یکم تیم بارسلونا از ساعت 18.30 در ورزشگاه نیوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید بود که شاگردان لوئیس انریکه با فتح این دیدار جایگاه خود را در صدر جدول لالیگا مستحکم کردند.

ترکیب بارسلونا: براوو، آلوس، ماسکرانو، پیکه، آلبا، اینیستا، راکیتیچ، بوسکتس، مسی، سوارز، نیمار

ترکیب‌اتلتیکومادرید: اوبلاک، خیمنز، گودین، لوئیس، خوان‌فران، گوستاوو، کوکه، گابی، سائول، کاراسکو، گریزمان

دقیقه 10 کوکه موفق شد راه‌راه‌پوشان مادریدی را پیش بیندازد تا نیوکمپ را سکوت فرا بگیرد ولی لیونل مسی دقیقه 30 با به ثمر رساندن گل تساوی‌بخش امیدها را به سکوهای ورزشگاه خانگی برگرداند.

دقیقه 38 پاس تماشایی دنی آلوز درون محوطه جریمه به سوارز رسید و این بازیکن اهل اروگوئه به خوبی قدر این پاس زیبا را دانست و با شوتی زمینی از بین پاهای اوبلاک توپ را به قعر دروازه مادریدی‌ها فرستاد تا تیمش را 2 بر یک پیش بیندازد.

دقیقه 44 فیلیپه لوئیس با ضربه ناشیانه‌ای که به زانوی مسی زد از داور دیدار کارت قرمز گرفت تا اتلتیکو نیمه نخست را 10 نفره و البته بازنده به رختکن برود.

نیمه‌دوم در حالی آغاز شد که بارسایی‌ها دنبال حفظ نتیجه بودند ولی حملات مادریدی‌ها باعث بالا رفتن سرعت بازی و البته افزایش خشونت شد که دقیقه 66 گودین هم با خطایی که روی سوارز انجام داد دومین کارت زرد را دریافت کرد تا از زمین مسابقه اخراج شود و اتلتیکو 10 نفره به بازی ادامه دهد.

در نهایت بارسلونا با برتری 2 بر یک در این دیدار 51 امتیازی شد تا با یک بازی کمتر به تنهایی در صدر جدول یکه تازی کند. اتلتیکو هم با همان 48 امتیاز در رده دوم باقی بماند . رئال مادرید هم با 44 امتیاز تیم سوم جدول است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز