خبرگزاری کار ایران

قدردانی تاج از برگزار کنندگان جام شهدا

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۹۷۸

نایب رئیس فدراسیون ورئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در اطلاعیه ای ازهمه دست اندرکاران برگزاری جام شهدا قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مهدی تاج با ارسال نامه‌ای از  برگزارکنندگان دومین دوره جام شهدا قدردانی کرد. تاج در این نامه نوشته است:«ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ، 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم یکی از وظایف مهم همه مسئولان نظام در سطوح مختلف است.

یقین داریم  ثبات و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون رشادت ها و جانفشانی ها این شهدای گرانقدر است و همه آحاد جامعه باید خود را مدیون این عزیزان بدانند.

سازمان لیگ فوتبال ایران نیزهمواره در برنامه های فرهنگی خود نگاه ویژه ای به  ارزش های دفاع مقدس ، جامعه ایثارگران  ،شهدا و خانواده محترم این عزیزان دارد.

بدینوسیله از بنیاد شهید و امور ایثار گران ، دست اندرکاران  برگزاری مسابقات ،هیأت فوتبال تهران، مدیران عامل ،کادر فنی و بازیکنان  باشگاه های صبای قم، پرسپولیس  ، سایپا و ذوب آهن اصفهان، رسانه های دیداری و نوشتاری ،صداوسیما،نیروی انتظامی و یگان ویژه ، فرماندار و شهردار محترم شهر قدس و دیگر مسئولان این شهر ، مسئولان ورزشگاه شهدای شهر قدس و جمعیت حامیان هوادار فوتبال که در برگزاری دومین دوره رقابت های جام شهدا این سازمان را یاری رساندند کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

امیدواریم با گنجاندن این جام در تقویم سالیانه لیگ به نوعی دین خود را به زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج پیام سازنده آنان ادا کرده باشیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز