خبرگزاری کار ایران

گلایه وحید قلیچ از مسئولان و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس

سنگربان اسبق پرسپولیس گفت: در این مدت که بیمار بوده‌ام، هیچ کس از مسئولان باشگاه پرسپولیس به دیدن من نیامده است.

وحید قلیچ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که چندی وقتی هست درگیر بیماری است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد درگذشت هایون بهزادی گفت: همایون خان مرد بزرگی بود. او در کنار افرادی مانند صفر ایرانپاک و محراب شاهرخی، جزو بزرگان پرسپولیس بود. از شنیدن خبر فوت ایشان واقعاً متاسف شدم و این ضایعه را به خانواده وی تسلیت می‌گویم.

وی راجع به شرایط حال حاضر خود نیز گفت: هنوز در حال مداوا هستم و تحت نظر پزشک قرار دارم. فعلاً کامل خوب نشده‌ام و سرپا نیستم.

قلیچ در پاسخ به این سوال که آیا در مدت زمان بیماری از مسئولان باشگاه پرسپولیس و پیشکسوتان این باشگاه، کسی جویای حال وی بوده است یا خیر عنوان کرد: هیچ کسی به دیدن من نیامده است، نه مسئولان باشگاه و نه دوستان قدیمی خودم در پرسپولیس. چند نفری شماره تماسم را گرفتند که زنگ بزنند اما خبری نشد.

وی ادامه داد: متاسفانه حرف زدن در مورد اینکه چرا به پیشکسوتان توجه نمی‌شود دیگر فایده ندارد. این تبدیل به شیوه زندگی ما شده است. می‌آیند یک عکس می‌گیرند و می‌روند و حرف زدن در مورد آن هم دردی را دوا نمی‌کند. قبلاً مسئولین حداقل شعار حمایت از پیشکسوت می‌دادند. اما در من حتی شعار هم ندادند.

 

 

کد خبر : ۳۴۱۲۸۷