خبرگزاری کار ایران

چگونه توطئه سعودی‌ها علیه فوتبال ایران را خنثی کنیم؟

جلسه مهم اسدی و لابی‌ مهم‌تر کفاشیان

فردا جلسه رسیدگی به اختلافات میان ایران و عربستان در کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از حاشیه‌سازی و دروغ پراکنی اخیر سعودی‌ها علیه ایران و درخواست فدراسیون فوتبال عربستان مبنی بر انتخاب یک کشور ثالث برای برگزاری دیدارهای میان نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، قرار است فردا جلسه‌ای به همین منظور در کشور قطر برگزار شود.

در این جلسه که در حاشیه رقابت‌های انتخابی المپیک در کشور قطر برگزار می‌شود، مقامات بلندپایه فوتبال آسیا در آن حاضر خواهند بود و از کشورمان نیز علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال که عضو کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز هست به عنوان نماینده حضور خواهد داشت و قرار است وی در این جلسه از مواضع کشورمان دفاع کند.

در این رابطه، قرار است در جلسه فردا بعد از شنیدن صحبت های نمایندگان دو کشور، در خصوص انتخاب یک کشور ثالث برای میزبانی دیدارهای میان نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گیری و رای صادر شود.

گفتنی است که رای صادر شده برای به مرحله اجرا درآمدن می‌بایست در جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویب شود. کمیته‌ای که روز پنجشنبه هفته جاری با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در قطر تشکیل جلسه می‌دهد. بنابراین این فرصت وجود دارد که حتی اگر رای فردا به ضرر فوتبال ایران باشد در جلسه کمیته اجرایی AFC بتوانیم بازی را به نفع خودمان برگردانیم.

لازم به ذکر است در شرایطی که گفته می‌شد کنفدراسیون فوتبال آسیا از میان کشورهایی مانند اردن، قطر و عمان، یکی را به عنوان میزبان نمایندگان دو کشور ایران و عربستان انتخاب کرده است، هنوز چیزی در این زمینه قطعی نشده و سرنوشت قطعی این موضوع، در جلسات فردا و بخصوص روز پنجشنبه در کشور قطر  مشخص خواهد شد.

 

 

کد خبر : ۳۴۰۸۵۶