خبرگزاری کار ایران

مشکلات مالی کار پدیده را سخت کرده است

مهاجری: کمبود بازیکن به ما ضربه زد

سرمربی تیم پدیده گفت: هدف ما برای نیم فصل دوم قرار گرفتن در جمع 10 تیم بالای جدول است.

رضا مهاجری، سرمربی تیم پدیده مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط این تیم در نیم فصل نخست لیگ برتر گفت: در ابتدای لیگ شرایط تقریباً خوب داشتیم و تا نیمه بالای جدول نیز صعود کردیم، اما متاسفانه یک مقدار از هفته دهم به بعد به علت بحران مصدومیت دچار کمبود بازیکن شدیم و روی نیمکت دستمان خالی شد که این مساله خیلی در روند تیم اثر گذار بود. پیش از این موضوع ما در بعضی بازی‌ها بازیکنی مانند حسین بادامکی را دقیقه 70 تعویض می‌کردیم، اما پس از اینکه با کمبود بازیکن در تیم مواجه شدیم، فشار روی بازیکنان زیاد شد که این فشار موجب پایین آمدن سطح کیفی تیم شد و باعث شد تا دچار افت شویم.

وی ادامه داد: جدا از این، ما در چند بازی مهم مانند بازی مقابل استقلال خوزستان و ذوب‌آهن، بعد از اینکه موقعیت‌های خوبی را هدر دادیم، روی اشتباهات فردی گل خوردیم و با بدشانسی امتیاز از دست دادیم که این هم دلیل دیگری در روند نزولی ما در اواخر نیم فصل اول بود. امیدوارم در نیم فصل دوم با بازیکنان جدیدی که مانند احمد آل‌نعمه به تیم اضافه شده‌اند، علیرغم مشکلاتی که داریم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و به هدفمان که رسیدن به جمع 10 تیم بالای جدول است برسیم.

مهاجری راجع به اینکه آیا بازیکنان تازه به خدمت گرفته شده می توانند نقاط ضعف پدیده را برطرف کنند یا خیر نیز بیان داشت: بازیکنی مثل احمد آلنعمه تجربه خوبی دارد و قطعاً می تواند به ما کمک کند، اما مساله اصلی این است که با توجه به مشکلات ما، این بازیکنان بتوانند در زمین کیفیت لازم را از خود نشان بدهند. خوشبختانه در حال حاضر یونس شاکری و میلاد غریبی هم دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته‌اند و در حال تمرین هستند که با اضافه شدن این بازیکنان انشالله شرایط برای ما بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم پدیده در پایان راجع به مشکلات مالی تیمش گفت: مشکلات مالی که خیلی زیاد است و همین باعث سخت شدن شرایط شده است. ولی ما باید به کارمان ادامه بدهیم و نمی توانیم به بهانه مشکلات مالی تلاش نکنیم. علیرغم همه سختی ها باید بیشتر تلاش کنیم تا با کار کردن مشکلات را برطرف کنیم.

کد خبر : ۳۳۸۴۳۸